Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hovedsteder i de baltiske statene - kan du?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Ikke sjekk før du svarer, velg tre alternativer. Hvilken hovedstad ligger hvor?
Riga ligger i Estland 9 12,33%
Riga ligger i Latvia 49 67,12%
Riga ligger i Litauen 16 21,92%
Tallinn ligger i Estland 53 72,60%
Tallinn ligger i Latvia 13 17,81%
Tallinn ligger i Litauen 8 10,96%
Vilnius ligger i Estland 11 15,07%
Vilnius ligger i Latvia 12 16,44%
Vilnius ligger i Litauen 51 69,86%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 73. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-07, 20:42   #21
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hovedsteder i de baltiske statene - kan du?

Jeg klarte å få alle feil. Men jeg kan masse andre hovedsteder, asså.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 23:39   #22
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarte det samme som flertallet her ser jeg. Og det var visst riktig. Men jeg var langtfra sikker, det innrømmer jeg.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 23:11   #23
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg visste i allefall hvor Riga var .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 22:19   #24
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg svarte det samme som flertallet her ser jeg. Og det var visst riktig. Men jeg var langtfra sikker, det innrømmer jeg.

Samme her. Var litt usikker, spurte mannen, men festet ikke lit til hans svar. Det var visst klokt.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 01:38   #25
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg svarte som flertallet og egner med at det betyr at jeg hadde rett.
Disse var jeg utrolig nok ikke så usikkre på, enda jeg er virkelig elendig når det kommer til kart.
(og geografi egentlig, for det eneste jeg lærte var leirskred tror jeg)

Gammel 15-07-07, 05:57   #26
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært en ivrig spiller av "passport", så dette kunne jeg.

Året jeg var gravid jobbet jeg på barneskole i 6.klasse. De lærte om europeiske hovedsteder, så jeg fikk med meg endel lærdom der jeg også

Gammel 15-07-07, 21:49   #27
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hovedsteder i de Baltiske statene - kan du?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Siden jeg ikke har svart slik som majoriteten kan man trygt anta at jeg ikke kan hvilken hovedstad som ligger i hvilket land.

Må visst signere denne. Kan ikke akkurat si jeg har stålkontroll på baltiske hovedsteder. Men for femten år siden kunne jeg alle land og hovedsteder i Sør-Amerika.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-07, 15:40   #28
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lett.
Jeg er irriterende god på hovedsteder.

Gammel 20-07-07, 09:34   #29
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har lest "Hunderne i Riga" og sett "Torsk på Tallin" så jeg visste

Fra spøk til revolver så har jeg besøkt alle tre lenderne.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-07, 17:25   #30
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har vært i alle byene, så de kunne jeg

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-07, 17:31   #31
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hovedsteder i de Baltiske statene - kan du?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Siden jeg ikke har svart slik som majoriteten kan man trygt anta at jeg ikke kan hvilken hovedstad som ligger i hvilket land.

Jeg også. Bortsett fra Tallinn da, den visste jeg. Men så har jeg aldri profilert meg som en stor geografikjenner heller.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.