|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Jeg har ikke vært på hotell på Trysil nyttårsaften, men har feiret der på hytte. Det var mye familieopplegg hele dagen, og jeg oppfattet ikke noe party-party der. Men jeg var som sagt ikke ved hotellet om kvelden. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Danebu kongsgård er også veldig fint! Fakkeltog nyttårsaften og fine skibakker. Ligger i Aurdal, Valdres. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Beitostølen |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Jeg vil ha et sånn sted som man ser i en påskefilm fra femtitallet eller no (uten krim, da). Men samtidig med aktiviteter som kan fenge en 13-åring. Jeg ser mange er flinke med aktiviteter for de små barna, eller ikke for barn/ungdom i det hele tatt.
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?
Hvor organisert vil du ha aktivitetene? Sist redigert av Normy : 23-10-17 kl 19:39. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?
Dagali er temmelig 50-60-70-80 talls retro |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?En fin ting på Norefjell er klatreveggen, da! Den fenger nok en del ungdommer (i hvert fall mine).
|
|
|
#11 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Har du vurdert Storefjell?
|
|
|
|
#12 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Gålå eller Rondane.
|
|
|
#13 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Edinburgh har visst et fantastisk felles fyrverkeri og det er fest i Princess street.
|
|
|
#15 |
|
Vaklende
|
Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Edinburgh er bra, og hvert år tenker jeg at jeg skal bestille til neste gang - ganske rift om de bra billettene. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Jeg tittet på Haukeliseter, faktisk. Det er vel ikke noe verre for oss å komme seg dit? Evt. kolonnekjøring skjer jo oppe på fjellet og rammer alle, uansett. Litt langt, er det jo. Ca en time lenger enn Gålå.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Kvebergsøya gard i Folldal ligger nært Rondane og Alvdal vestfjell. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Gaustablikk høyfjellshotell ovenfor Rjukan har mye program i julehelgen. Alpinbakke rett over gata for hotellet, svømmebasseng og annet. Gjerne en tur ned til Rjukan for en tur på Vestfjorddalens konditori med verdens beste skolebrød om man er der på en hverdag. Nede på Rjukan er det også et flott badeland hvis hotellets svømmebasseng ikke er nok. For en utflukt - Solspeilet på torvet ellerta Krossobanen opp til foten av Hardangervidda og spise vafler på stua der. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?Har noen venner som i flere år feiret nyttår på Haukeli. Det er visst svært familievennlig og veldig lave skuldre. Men det er lite badeland og skibakker da. Også kjører jo de jeg kjenner fra Bergen så det blir litt kortere reisetid. Med tanke på fjellovergang og kolonne så er Haukeli på deres side av fjellet, og Telemark er riktignok kjedelig å kjøre gjennom, men en trygg vintervei.
|
![]() |
|
|