|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?Bytt såle i skoene og sørg for at de er tørre når du tar dem på. I sko jeg bruker til isfiske og tur har jeg ofte liggeunderlag som jeg har klippet til og bruker til såle. Evt elektriske såler men det er litt styrete til hverdag. De jeg er aller varmest i er barfot inni uggs med fotpose, men de er ikke noe gode å gå i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?
![]() |
#4 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?Jeg kjøpte til slutt Panama Jack Felina Igloo (betalte 1000 kroner mindre på Zalando enn prisen hos Skoringen pga. lavere kort pluss gavekort jeg hadde), så jeg håper jeg blir fornøyd, og ikke minst at de varer lenge. De er i grovt sauelær (?) og foret med lammeskinn.
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it. 2009 2012 Sist redigert av Nera : 03-12-17 kl 05:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?Har kjøpt Canada Snow etter å ha hørt om merket her, de er fantastisk gode og varme. Mine er curlingboots med fullt saueskinnsfor og vannavvisende. Tror det er Zermatt-modellen. De har en stor kolleksjon med alt mulig av tøffe, sporty og damete. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|