|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Leser
|
![]() Sv: Dobbelpost - nothing to see here
Jeg VEDDER 1000 kroner på at HI kommer til å skrive at dette var noe helt ANNET enn det hun EGENTLIG mente. Men jeg er enig med deg, vanskelig å tolke dette på en annen måte etter å ha lest det opprinnelige innlegget.
![]() |
#24 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#26 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Hallo, det kan hun selvsagt ikke, grensen må gå et sted. Selvsagt må mannen redusere stilling og Tally ta all den overtiden hun klarer å skrike til seg. Det kan være lurt å invitere til kulturutveksling for å avlaste parforholdet, du vet slike som man henter inn fra Asia et sted og lærer nok norsk til at de kan ta opp bestilling til morgendagens frokost og matpakke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Dobbelpost - nothing to see hereNoen: takk!
![]() |
#30 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Dobbelpost - nothing to see hereNoen, sånn som jeg kjenner Tally mener jeg at du skyter langt over mål her.
![]() |
#31 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Dobbelpost - nothing to see hereTally, håper det er greit at jeg delte litt av informasjonen du nevnte da vi hadde lunsjfylla her om dagen, det var jo for å forsvare deg.
![]() |
#32 |
villende
|
![]() Sv: Dobbelpost - nothing to see hereHerlighet. Dere er jo helt bak mål, hele gjengen. Tally - du må i det minste insistere på at det blir gjennomført en farskapstest. Du vet, like godt som meg, at det er ganske så stor sjanse for at disse tvillingene rent faktisk ikke er hans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
This is normal!
|
Du trenger ikke skrive negativt om bonusbarnas mor selv om Tally har kalt henne overvektig/"fat".
![]() |
![]() |
#34 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Dobbelpost - nothing to see hereNå kan jo ikke alle finne opp kruttet, særlig siden det allerede er oppfunnet for ganske mange år siden.
![]() |
#35 |
This is normal!
|
Veldig taktfullt å be noen ta seg en bolle i en tråd som handler om en overvektig elskerinne/bonusmor.
![]() |
![]() |
#37 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Dobbelpost - nothing to see hereJeg synes det er utrolig fordumsfullt av deg å antyde at jeg insinuerer at bonusmor er karbointolerant bare fordi jeg er en velutdannet vestkantkvinne og hun er østkanting. Det er et typisk eksempel på den hetsen vi i Oslo Vest blir utsatt for HVER DAG.
![]() |
#39 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Dobbelpost - nothing to see hereVet dere, hvis dere skal vri og vrenge på ALT jeg sier så melder jeg meg like godt ut av forumet.
Sist redigert av Ru : 27-11-17 kl 16:19. Årsak: Redigert |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
fluesoppjunkie, klassiker |
|
|