|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Sv: Nyttårsforsett 2018
Har kuttet nesten alt av sukker, har fremdeles mye migrene.
Ikke helt i mål.
|
|
|
#2 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oj, 13 kilo fra nyttår?! Det er jo utrolig flott.
|
|
|
|
#3 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsforsett 2018Har etpar forespørsler ute på gruppetrening hos fysio. Så - det. Organisert fysisk aktivitet. Sånne grupper er ganske "faste", så det blir en liten sosial forpliktelse i å stille opp, samtidig som kroppen har godt av at den som leder treningen har "ordentlig utdannelse". Gjort det før, og regner med at det blir bra. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
TittelTøs
|
Sv: Nyttårsforsett 2018* Finne meg sjøl (bokstavelig talt)
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Jeg tror jeg må henge meg på denne. Og så kvitte meg med endel av det jeg har samlet opp. Selge, gi bort og kaste det som kan kastes. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsforsett 2018Kun ett løfte. Ikke legge på meg. Høres sikkert enkelt ut, men er ikke det. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
TittelTøs
|
Sv: Nyttårsforsett 2018Selv om jeg ikke husket alle forsett jeg hadde satt meg her inne, så ser jeg at jeg er on it.
Ongoing. Jeg er tydeligvis godt gjemt, men mye er funnet.
Har blitt mye flinkere og tenker meg definitivt over minst to ganger før jeg kjøper noe. Sammenlignet med tidligere vil jeg også kalle meg gjerrig.
Er absolutt blitt mer bevisst! For hver dag som går blir jeg mer og mer "grønn", men det er likevel langt igjen før jeg kan melde meg inn i MDG.
Dette er jeg ikke flinkt til. Det er bare så enkelt å gå inn i heisen, når heisen står nede om morgenen.
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Nyttårsforsett 2018Nyttårsforsett og nyttårsforsett, det er mer et stående løfte til meg selv og ungene - jeg skal alltid prøve å kjøpe brukt eller resirkulert, evt lage selv, før jeg kjøper noe (klær/møbler/elektronikk/andre dingser) nytt. Nei til forbrukssamfunnet, ja til Finn.no! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Nyttårsforsett 2018Jeg skal gjøre ferdig nyttårsforsettet jeg satte meg for to år siden. Banalt nok går det på livsstil og vekt. Jeg ga meg selv to år, men skal innvilge meg et år til, nå når jeg er så nært vektmålet mitt. Trening: 200 økter ila året. (I år klarte jeg bare 175 pga sykehusinnleggelse og treningsforbud). Mer yoga. Det har kropp og sinn godt av.
|
|
|
#11 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Nyttårsforsett 2018Jeg skal begynne å ri igjen |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert optimist
|
Det var vel et hellig forsett?
|
|
|
#17 |
|
Textrovert
|
Sv: Nyttårsforsett 2018Jeg skal gjøre det jeg kan for å gå ned 10 kilo. Implisitt vil det innebære bedre måltidsplanegging og mindre junk, men jeg regner ikke det som separate nyttårsforsetter. Ett holder lenge.
|
|
|
#19 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsforsett 2018Jeg er dårlig på forsetter. Men, om et par drøye mnd starter jeg på et nytt tiår, min plan er at jeg skal sørge for at det neste tiåret (40-årene) skal by på langt mer givende hverdag enn de siste ti årene som i hovedsak har vært tilbragt hjemme med prøva i sofaen. (ja, bortsett fra jobb og slike ting). Jeg trenger å begynne å leve litt. Dermed et litt mer langsiktig forsett. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsforsett 2018Jeg er dårlig på forsetter. Men, om et par drøye mnd starter jeg på et nytt tiår, min plan er at jeg skal sørge for at det neste tiåret (40-årene) skal by på langt mer givende hverdag enn de siste ti årene som i hovedsak har vært tilbragt hjemme med rompa i sofaen. (ja, bortsett fra jobb og slike ting). Jeg trenger å begynne å leve litt. Dermed et litt mer langsiktig forsett. |
|
|
|
![]() |
|
|