|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hjemmelaget matgave - hva ville du ha laget?
Jeg har ennå til gode å få sprø, deilige brente mandler i gave. Stort sett så er det seige rakkere som ligger i en klump som er vanskelig å dele, i et lass eller en cellofanpose.
![]() |
#23 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemmelaget matgave - hva ville du ha laget?Jeg gir alltid brente mandler i matgaver, og får dem faktisk sprø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hjemmelaget matgave - hva ville du ha laget?Jeg har brent godt over en kilo mandler, gitt bort på jobb og servert hjemme. Det har gått unna. Så nå har jeg laget en ny porsjon til meg og mannen.
![]() |
#25 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hjemmelaget matgave - hva ville du ha laget?Kardinalfeilen med brente mandler er vel at de ikke ligger lenge nok, men at man tror de er ferdige når man har nøtter med smeltet sukker på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hjemmelaget matgave - hva ville du ha laget?Jeg har sett mange nok, også kjøpte eller oppskrifter, som er tatt liksom før "andre smelting" og har sånn sukker-krystaller på seg. Men da skal de jo varmes lenger helt til det smelter og blir blankt igjen.
![]() |
|
|