|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Klar
|
Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?I år blir det loffing i Kroatia, Montenegro og Albania. Gleder meg! Det er så herlig at ungene er blitt større, altså, selv om det kom et forsiktig spørsmål om Lollo og Bernie kom til å være der. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Jeg vil reise til Spania hvor vi har tilgang på hus med basseng og ungene vil. Det er vel mer økonomien som bestemmer.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Vi var i London i fjor sommer, det var fantastisk, men sommeren 2018 går vi for avslapning i et eller annet sydenland. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Vi skal 3 uker på hytta på sørlandet som alltid. Nytt av året er at jeg avslutter med 2 uker til Spania med barna alene. De skal være med meg på en helsefarm. Regner med det går fint, for det er massevis med tilbud der og norsktalende helsepersonell. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Reiser ti dager til Frankrike med noen venner. Leid hus med basseng nær St.Tropez. Skal bli vidunderlig med en annen type ferie enn charter all inc som vi har vært på de siste 7 årene.
|
|
|
#7 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Ungene vil til sydenland, jeg vil på Road trip i USA. Vi vurderer Kroatia. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Vi har tenkt å være i Norge til sommeren, både hjemme i Osloområdet, i Trøndelag og i Tromsø. Småplanlegger en leiebiltur for å få sett litt mer av Nord-Norge; hvor omfangsrik turen blir, kommer kanskje litt an på langtidsvarselet.
|
|
|
#9 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Neste år skal vi ha masse ferie |
|
|
|
|
|
#10 |
|
kamerat
|
Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Det blir greske øyer, ganske sikkert. Noen små, fine noen.
|
|
|
#11 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Vi har kjøpt flybilletter til Sicilia, Catania. Har reservert leilighet med to soverom litt nord for turisthordene i Taormina. Og leiebil er reservert. Og så ønsker vi noe i høstferien, mulig vi leier hytte i Norden, bare været blir bra.
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Tenker det blir Nordkynnhalvøya i år. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
På vei
Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Neste år blir det Sør-Afrika. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Eldstemann skal på tur med korpset til Danmark rett etter at skolen slutter. Usikker på om vi skal henge oss på og tenke Danmarksferie tidlig i juli.
|
|
|
#16 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Vi drømmer om tur med tog og leiebil via Norge, Sverige, Tyskland, Frankrike, italia, Hellas og Tyrkia. Hvis alt er trygt også Irak, men det er tvilsomt.
|
|
|
#17 |
|
Står på egne ben
Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Jeg vil 3 uker til enten Hellas eller Spania, men det vil ingen andre i familien min. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Off the map.
|
Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Vi har aktiviteter som "spiser opp" det meste av sommerferien. Partillecup i Gøteborg. To uker i Drammen blir det mot slutten av sommeren. Da kommer vi nok til å bo hjemme en del og kjøre til og fra. Håper å grå til en uke på hytta. Men det er ikke synd på oss. Er på Gran Canaria nå.
|
|
|
#19 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?
Det var en imponerende kjørerute.
|
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?Jeg vil, som vanlig, på fjelltur. |
|
|
|
![]() |
|
|