|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
♡
|
![]() Sv: Hvordan få krydderurtene til å overleve mer enn to dager?
Lys og sirkulerende vann med næring. Vi har pottet om i små potter som følger med. Vi høster og høster basilikum.
![]() |
#22 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hvordan få krydderurtene til å overleve mer enn to dager?
Så lurt! Vi har nok dessverre alt for lite rekkehuskjøkken til å kunne ha den på benken, men kanskje den kan plasseres på et annet vis?
![]() |
#23 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan få krydderurtene til å overleve mer enn to dager?Pottene fra Eva Solo fungerte ikke for meg, i alle fall.
![]() |
#24 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hvordan få krydderurtene til å overleve mer enn to dager?Store mengder stell og kjærlighet er nok det eneste som funker, ja. Korianderen som jeg trodde jeg hadde drept for noen uker siden lever i beste velgående. Den har stått på skål uten annen potte enn den den ble kjøpt i og er vannet på skåla jevnlig gjennom hele dagen. Det har gått fordi alle i husstanden har vært involvert i prosjektet. Når vi nå skal være borte noen dager i påsken, er det nok neppe håp for den, men vi har hatt glede av den lenge nå.
![]() |
|
|