|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Dine beste tips til overnatting i friluft om vinteren!Mine familiemedlemmer gjør jo dette ganske jevnlig og har lært litt underveis. Blant annet har de investert i en fjellduk hver, den er god å ha i bakhånd. Det finnes sikkert andre varianter som ikke koster skjorta. Gode, isolerende liggeunderlag og tørr ull til å sove i.
![]() |
#2 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Dine beste tips til overnatting i friluft om vinteren!Liggeunderlag er viktig. Der finnes et klassifiseringssystem, R-grad. Et vanlig bamse-underlag (skumplast) har vel en faktor på 3. Mens mitt ekstteme har 9 ...
![]() |
#3 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Dine beste tips til overnatting i friluft om vinteren!Mitt beste tips, hold skoene varme om natta! Sønnen min på tolv våkna opp til frosne skisko når han var på speidertur for et par uker siden. Det var ikke lett å få de på seg. Personlig er det nærmeste jeg kommer å sove ute på vinteren, å sove med åpent vindu.
![]() |
#4 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dine beste tips til overnatting i friluft om vinteren!Varmeflaske, det er (for meg) et must. Fotvarmere (slike små poser) til å legge mellom sokkelaget før man legger seg er også deilig. Hund som fotvarmer funker også (selv om blodsirkulasjonen dør litt - har tung hund). Finlandshette savnet jeg sist. Luen jeg brukte bare sklei rundt på hodet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Dine beste tips til overnatting i friluft om vinteren!En av helsekost-kjedene, sunkost, har hatt rimelige ulltøfler til salgs lenge. Perfekt til soveposen.
![]() |
#7 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dine beste tips til overnatting i friluft om vinteren!Henger her for tips. Noen som har prøvd dobbel hengekøye, funker det? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|