|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ER det med Elkjøp? (Langt)Takker for tips om instillinger, det hadde jeg ikke hørt om før. Jeg liker ikke atmosfæren på elkjøp og etter siste handel på nettbutikken deres blir det nok ikke flere handler hos dem enn denne ene.
|
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Hva ER det med Elkjøp? (Langt)Bekrefter vår tørketrommelopplevelse for 2.5 år siden. Vi kjøpte den billige og den har gått som en klokke. Vel, den har streiket en gang, men det gikk på garantien uten problemer. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hva ER det med Elkjøp? (Langt)Jeg må innrømme at jeg er av dem som har latt meg lure av det trikset der. "Så flott at de er ærlige", liksom... |
|
|
|
#5 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva ER det med Elkjøp? (Langt)Jeg fikk forresten en PC-pakke til 16.000 kroner hos Elkjøp en gang for 10.000 kroner. Det insisterte jeg på da de ikke hadde 10.000-kroners tilbudet igjen den første av tre dager da de garanterte i annonsen å ha det inne. Jeg har aldri sett sånne annonser igjen noen gang.
|
![]() |
|
|