|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Bisettelsesantrekk for kjolenektende toåring?Kan buksedress gå an? Om du finner ...? Jeg prøvde å søke på det, men det ser ut som at ordet som gjelder er jumpsuit.
![]() |
#22 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bisettelsesantrekk for kjolenektende toåring?HM har chinoshorts i grått eller mørkeblått ser jeg på nett.
![]() |
#23 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Bisettelsesantrekk for kjolenektende toåring?Hva med noe sånt? Den er jo mørk, attpåtil!
![]() |
![]() |
#24 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Bisettelsesantrekk for kjolenektende toåring?Lindex har svart bukse med rysjer ... https://www.lindex.com/no/barn/jente...gs-med-rysjer/
![]() |
#25 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Bisettelsesantrekk for kjolenektende toåring?Type tights og lang genser, shorts og strømpebukse eller ei mørk bukse med genser til.
![]() |
#26 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Bisettelsesantrekk for kjolenektende toåring?Evt noe sånt. https://www.lindex.com/m/no/7699892/?back
![]() |
#27 |
Klar
|
![]() Sv: Bisettelsesantrekk for kjolenektende toåring?Mørk leggings med en tunika over, kan det passere? Så kan de som trenger det, tolke tunikaen som kjole. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Trøtt
|
![]() Sv: Bisettelsesantrekk for kjolenektende toåring?Min eldste nektet kjole fram til hun var 8. De gangene mor insisterte på pynting ble det buksedress. Nå går hun i kjoler til jul og sånn, men fortsatt helst i bukser ja. Helt greit i min bok. (Men festlig å se tilbake på bildene fra første skoledag: alle i lyse søte kjoler, jenta mi med olabukse, joggesko og stripete genser i knallfarger. Klare sjøl!
![]() |
#29 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bisettelsesantrekk for kjolenektende toåring?Zara har også godt med buksedrakter og noen shortser, ensfarget. Jeg var i avdelingen for litt større jenter i går. Hvis det hjelper. Jeg synes at jentene overrasker de få gangene jeg tar de med til butikken, de velger noe jeg aldri hadde trodd var ok.
![]() |
#30 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Bisettelsesantrekk for kjolenektende toåring?Tights med en lengre genser er da mer enn greit nok. Selv om jeg personlig synes feminist t-skjorta hadde vært det ultimate plagget for å hedre oldermor.
![]() |
#31 |
|
![]() Sv: Bisettelsesantrekk for kjolenektende toåring?Jeg endte med en svart litt fløyelsaktig tightsgreie, svart enkel genser, strikket hvit cardigan og gullglitrende sko. Styrte unna både genser med påskrift "ETERNITY" og genser med påskrift "LIVET ER HERLIG". |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Bisettelsesantrekk for kjolenektende toåring?Det er 100% innafor!
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Bisettelsesantrekk for kjolenektende toåring?Hun kommer til å bli så fin!
![]() |
#35 |
maler
|
![]() Sv: Bisettelsesantrekk for kjolenektende toåring?Det er kanskje ikke helt dagen for ballerinadrakt eller dragekostyme, men klær funker.
![]() |
#37 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Bisettelsesantrekk for kjolenektende toåring?I min begravelse håper jeg alle har en T-skjorte det står «livet er herlig» på! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Bisettelsesantrekk for kjolenektende toåring?Jeg syns hun skal ha feministtrøya under genseren, i det minste.
![]() |
#39 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Bisettelsesantrekk for kjolenektende toåring?
Tenkte jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Bisettelsesantrekk for kjolenektende toåring?Det høres veldig passende og pent ut synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|