Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-07, 19:52   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Jeg så i mat og skam tråden at noen skrev at de fikk stygge blikk når de kjøpte chips og snop som overvektig.

Dette fikk meg til å lure litt på om dette er tilfelle, eller bare noe de føler. Altså; dersom noen står i godte-hyllene, så kan det godt hende jeg ser på dem. På samme måte som jeg ser på dem som står i kjøttdisken, eller grønnsaksavdelingen. Det er vel kanskje ikke utenkelig at den som står i godte-hyllen er mer var, og ligger mer i blikket mitt enn jeg tenker (som er ingenting)?

Jeg ser på varene som ligger på rullebåndet, fordi det interesserer meg hva andre kjøper (er det noe spennende jeg kunne kjøpt?), men jeg trekker ikke slutninger om vekt og varer på rullebånd (nei, jeg pleier ikke å stirre ned i handlekurvene til folk). Bortsett fra når jeg ser samme overvektige naboen gang på gang stå foran meg med snacks. Men når det gjelder fremmede mennesker, så tenker jeg stort sett svært lite om dem, for jeg vet jo ikke grunnen til at de shopper akkurat det de shopper akkurat den dagen, og ikke har jeg noe med det heller.

Men det er meg. Hva tenker du?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.