|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Persienner VS plisseVi skal ha Luxaflex Duette på de store vestvendte stuevinduene våre - kanskje det hadde vært noe? Sist redigert av m^2 : 28-07-18 kl 19:47. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Sv: Persienner VS plisseDet er duette jeg evt skal ha, men jeg er nødt til å ha noe som tar sola skikkelig også, så det blir nok de som er ganske lystette evt. Og det blir jo da litt kjipt når jeg må dra de igjen.. Det blir jo enten/eller liksom... Jeg tror plisse egentlig utgår. Selv om jeg synes det er veldig fint... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Persienner VS plisse
Det er det vi tenker å skaffe oss - noen som er lystette så sola ikke ødelegger tv-kikking fullstendig, og noen litt "snillere" som bare roer lyset litt - i kombinasjon på samme vindu |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Persienner VS plisse(Kilde: youtube.com) Også kan du få det med motor, og i varianter hvor topp og bunn kan beveges også. Masse farger. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er vel utvendige screens du tenker på tror jeg. Veldig fint.
|
|
|
|
#11 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Persienner VS plisseHvorfor kan du ikke ha den svevende typen?
|
|
|
#13 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Persienner VS plisseDe som kan trekkes ned og opp og "sveve" i midten. Sånne som du har i videoen
|
|
|
#14 |
|
Pauset
|
Sv: Persienner VS plisseJeg kan vel ha det, men synes kanskje ikke det er så fint? Ikke når vinduene er så enorme som mine. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Persienner VS plisseVi erfarte at borettslaget satte seg på bakbeina da det kom til utvendige persienner. Og slike ting mener nok ditt nye borettslag noe om også.
|
|
![]() |
|
|