|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
Se resultatene: Har du vært inne på slottet i Oslo | |||
Ja, på guidet omvisning |
![]() ![]() ![]() ![]() |
34 | 25,19% |
Ja, i forbindelse med jobb |
3 | 2,22% |
Ja,på privat besøk |
2 | 1,48% |
Nei |
96 | 71,11% |
Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?Ja, det har jeg. Var på omvisning for kanskje 15 år siden.
![]() |
#22 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?Jeg var med Teo en gang da hun var der i jobbsammenheng, og da fikk vi en liten omvisning som i og for seg var ganske privat. Hva skal jeg krysse av for da?
![]() |
#24 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?Ja, sammen med mormor som var en svoren royalist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?Vi var på omvisning for noen år siden. Yngste var veldig liten da, så det er nok på tide med en ny omvisning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?
Samme her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
kamerat
|
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?Nei, men jeg kunne vært på audiens en gang om jeg ville, men jeg er såpass lite glad i smalltalk at jeg takket nei.
![]() |
#28 |
Leser
|
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?Nei, har ikke vært der. Det som er interessant er jo hvem her inne som har vært på privat omvisning? Vis deg i tråden!
![]() |
#29 |
Bedreviter
|
Slottet er jo en ganske stor arbeidsplass, så statistisk sett er det jo mer sannsynlig at en FP-er er venn med kongehusets sjåfør, gartner eller økonomisjef enn at noen her inne er barndomsvenn med Märta Louise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?He he, sånn for å fylle opp statistikken: da jeg gikk på vidergående, hadde jo de aller fleste i klassen sommerjobb. Noen av oss plukka jordbær, noen jobba i butikk, andre på bensinstasjonen... og «Jens,» Jens hadde jobb som lakei på slottet.
![]() |
#32 |
Leser
|
Så det var deg!
Nei, nå synes jeg vi skal la fantasien løpe løpsk! Hvem var det som ble fersket i å ha et forhold til en kongelig fordi det ble postet på insta?
![]() |
#33 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?Jeg kom aldri lenger enn til Slottsparken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?Nei, jeg har egentlig aldri hatt spesielt lyst til det. Er det noe man burde ha lyst til? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|