Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Brasiliansk voksing...ombestemt meg. AU

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-07, 21:57   #21
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brasiliansk voksing...ombestemt meg. AU

Jeg kan ikke tenke med å sette med i den situasjonen foran et fremmed menneske, men det så jo enkelt ut.

Gammel 24-07-07, 19:05   #22
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kommer nok aldri til å prøve det selv etter den filmen. Men likte kommentaren fra damen som foretok voksingen etter at en av dem spurte om hun var fra Australia: I have 11 brothers and the are all sheep-shearers. :shock:

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 14:37   #23
Fantasimamma
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2007
Fantasimamma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ååå.....frister litt ja.Ganske lei høvell og skum. Men huff. Ille redd jeg skal dø.
Men har klart å få ut tre barn og operert en rekke ganger.
Men da unga skulle ut har jeg ikke tenkt over hvem eller hva som har vært der nede. Men ved en evt voksing så er jeg jo helt klar i toppen

Fantasimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 14:39   #24
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fantasimamma, her.

Ååå.....frister litt ja.Ganske lei høvell og skum. Men huff. Ille redd jeg skal dø.
Men har klart å få ut tre barn og operert en rekke ganger.
Men da unga skulle ut har jeg ikke tenkt over hvem eller hva som har vært der nede. Men ved en evt voksing så er jeg jo helt klar i toppen

Det var ikke så vondt som jeg trodde, og det stod på mye kortere enn jeg trodde også. Sist tok det under 15 minutt (som var så mye jeg hadde til rådighet siden jeg stod på kortisparkering ).

Definitivt verd det etterpå. Nå har jeg ikke født, men jeg har operert flere ganger. Og voksing var peanøtter. Fødsel må være døden i forhold .

Ikke noe å kvie seg for, go for it!

Gammel 31-07-07, 01:49   #25
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Faen!
Denne tråden er i ferd med å få meg til å teste det.
Også etter å ha lest Mims sine erfaringer. :vurderer:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:03.