|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
can-jur
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Ja, stort sett hver gang. Har også stoppet i busslomme halvveis for å bytte. Fordi han er en ELENDIG passasjer.
![]() |
![]() |
#22 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?For tida har eg ikkje køyretillatelse. Men i vår situasjon kunne det ofte skje, dersom det var i grenseland om eg var i form til å køyre. Då eg var frisk og vi var like opplagte begge to, var det ikkje aktuelt. Men med svingande form er det stor forskjell på å køyre til t-banen fpr å plukke ppp mannen og på å køyre lengre turer.
![]() |
![]() |
#23 |
can-jur
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Vi bytter aldri av en slik grunn som du beskriver, men den som kjører skal av lengre frem og det ikke er lurt/går å bytte der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Vi kjører nok ca 50/50, men hver dag bytter vi når jeg henter han på jobb. Så får jeg en liten blund på den laaange veien hjem. #pendleroghaterdet |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Kunne ikke falle meg inn; når jeg ser slikt himler jeg innvendig (sikkert utvendig også
![]() |
#31 |
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg har ikke førerkort, så for oss er situasjonen svært hypotetisk. Men svaret ville vært "Hahahahahaha. Nei." (Med mindre det var en grunn for det selvfølgelig)
![]() |
![]() |
#33 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Nei, jeg er en bedre sjåfør enn han, mener jeg.
![]() |
#34 |
Drømmer
|
Hvorfor himler du over det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Yes, we can!!
|
Jeg er strengt tatt like ille jeg, men mannen plages tydeligvis mindre av det.
![]() |
#36 |
villende
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg kjører min bil, han kjører sin bil (stort sett). Ofte kjører jeg min bil når vi skal kjøre kort, fordi den er minst og mye billigere i drift. Hans bil kjøres oftest på langturene, fordi den har plass til hundebur. Og jeg foretrekker at han kjører langturene, fordi jeg blir så trøtt når jeg kjører langt. (Og fordi jeg kan styre spillelisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Har fått viljen sin
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Bare hvis vi kjører vår 16 år gamle gratisbil, den vil jeg helst ikke bruke. Artig i sommer da, jeg kjørte i 14 dager med leiebil på Sicilia. Vi tok oss ikke råd til 1000,- for sjåfør to, og bilen var leid i mitt navn. Reprise kommer i Roma høstferien, jeg gleder meg.
![]() |
#39 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Det hender det ja, men det er kun fordi han hater å sitte på. Ikke bare meg, han vil helst ikke sitte på med noen. Men som regel ikke på korte turer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|