|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Omvendt. Han vil aller helst at jeg skal kjøre, mye mer behagelig å sitte på. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Nope. Vi kjørte 4500 km på roadtrip i sommer, mannen kjørte ikke en meter. Han har ikke lappen da. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Nei, men mannen kjører mest da han liker bedre å kjøre bil enn meg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Nei, ikke på kortere distanser. På lengre turer kjører han, fordi han så lett blir bilsyk som passasjer.
|
|
|
#5 |
|
Ad astra
|
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Kunne ikke falle meg inn! Jeg elsker å kjøre bil, mannen synes det er greit nok, og hvem som kjører når er hipp som happ. Regner man antall kjørte kilometer er jeg en atskillig mer erfaren sjåfør enn han, regner man erfaring i å unngå veibomber og lignende han han en fordel....
|
|
|
#6 |
|
Fornøyd
|
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg kjører nesten uten unntak alltid. Jeg liker godt å kjøre, mens mannen min gjerne slipper.
Nå har jeg sjekket hele tråden, og det er tydeligvis bare jeg som fniser hemningsløst av denne.
|
|
|
#7 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Ja, mannen min hater å være passasjer, tar over bilen fra faren sin, broren sin, meg og kompiser hvis han kan. Han liker å kjøre laaaangt og blir lite sliten av kjøring, jeg er mer stressa sjåfør og blir sliten av langkjøring. Men han har blitt bedre, nå kan han sitte på med meg i hverdagen på korte turer.
|
|
|
#8 |
|
can-jur
|
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Ja, stort sett hver gang. Har også stoppet i busslomme halvveis for å bytte. Fordi han er en ELENDIG passasjer.
|
|
|
|
#9 |
|
can-jur
|
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?
|
|
|
|
#10 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Nei, vi bytter ikke.
|
|
|
#11 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?For tida har eg ikkje køyretillatelse. Men i vår situasjon kunne det ofte skje, dersom det var i grenseland om eg var i form til å køyre. Då eg var frisk og vi var like opplagte begge to, var det ikkje aktuelt. Men med svingande form er det stor forskjell på å køyre til t-banen fpr å plukke ppp mannen og på å køyre lengre turer.
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Jeg er strengt tatt like ille jeg, men mannen plages tydeligvis mindre av det.
|
|
|
#15 |
|
heimføing
|
Det Maverick sier. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nemlig. Derfor synes jeg det er spesielt viktig at ungene ser at det er like naturlig at mamma kjører som at pappa gjør det.
|
|
|
#17 |
|
saftig
|
|
|
|
#18 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Her er det bare jeg som har lappen, så dette er en helt fremmed problemstilling for meg. Jeg mener man trenger ganske mye mengdetrening for å være en god sjåfør, så damer som overlater det til mannen gjør seg selv en bjørnetjeneste.
Barna mine hadde liten tiltro til at menn kunne kjøre da de var små. De var overbevist om at kvinner var bedre sjåfører siden de stort sett fartet rundt med mamma og mormor, mens pappa og onkel var passasjerer |
|
|
|
|
|
#19 |
|
can-jur
|
Neh. Det betyr at han også må kjøre hjem fra fest. Alltid.
|
|
|
|
#20 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg tror ikke vi har byttet plass slik at han får kjøre noen gang. Til vanlig kjører jeg min bil og han sin bil - og min tidligere bil var førstevalget på langtur i mange år - så da kjørte jeg alltid frem og gjerne også hjem igjen. Nå har jeg liten el-bil (ikke fordi jeg er dame som bare trenger liten bil, men fordi familien bare trenger liten bil i hverdagen),og vi deler litt på hvem som kjører på langtur. |
|
|
|
![]() |
|
|