|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilereHvem daua? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilere
![]() |
#4 |
Har ikke tittel
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilereHvis det er veldig, veldig hemmelig hvem som dør, så hemmelig at det ikke kan skrives i tråden, så hadde det vært fint om noen kunne fortalt meg det på prikk i stedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har ikke tittel
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilereNå fant jeg det ut helt av meg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilereJeg er også litt enig med Ben Murphy i dette med forbindelsen mellom Harry Og Voldemort, selv om Voldemort ikke ønsket å bruke den. Samt at den kunne vært bedre skrevet, har jo fått bedre fra henne før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilereJeg har bare kommet til kap 6. Pokkers unger
![]() |
#8 |
Passiv
![]() Re: Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilereJeg har bare kommet til midten av kapittel 20, fikk ikke begynnt å lese igjen før nå i kveld når jentungen endelig sovnet godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilereFerdig lest!
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilereFor noen racere dere er!
![]() |
#11 |
villende
|
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilereBoken ble lest ut i går formiddag. Alt i alt må jeg si at jeg var fornøyd. Mannen og Snupp + diverse andre familiemedlemmer syns jeg var kjedelig og asosial. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
![]() Re: Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilere
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilereOhh over halveis og det begynner å minke stygt på den delen jeg har igjenn....begynner å spare litt dette er slutten liksom, etter jeg er ferdig er det ikke mer igjenn....alldri ny fersk potter bok da kjenner jeg hele historien hmmm.... skulle gjerne vart litt lengere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilereJeg har 120 sider igjen.
![]() |
#15 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilereI kvelde skal jeg også lese!
![]() |
#16 |
-
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilereKanskje litt mer sammenhengende om hva jeg syns (så i lys av hvor mye jeg har klagd så langt, bruker jeg egentlig ganske mye tid på dette). |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
![]() Re: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilereHeh, når du sier det slik trenger jo ikke jeg å skrive noenting, Ben Murphy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilereJeg er så nysgjerrig at jeg holder på å dø av disse spoilerne! Bare de er jo grunn til å lese ut boka i natt
![]() |
#19 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilereTårer og latter har sittet løst gjennom hele boka. Rons kommentarer er, som alltid, geniale. Og Fred og George er ustyrtelig morsomme til tider. Potterwatch programmet på radioen var jo en nice touch.
![]() |
![]() |
#20 |
kamerat
|
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilere
Nå har jeg fordøyd litt til, og akkurat dette er jeg ganske uenig med deg i. Eller rettere sagt, jeg synes veldig mye av det beste i boka er å finne nettopp i visjonene og flashbackene. Jeg synes her-og-nå-actionscenene lett blir litt kjedelige og masete, mens flashbackene og visjonene er nære og levende og fulle av relevans og følelse. Den aller beste biten av boka synes jeg er Snapes minnesekvens. Det er jo nesten en hel roman i seg selv.
![]() |
Emneord |
klassiker |
|
|