|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Trenger jeg en støpejernsgryte?Jeg kunne godt hatt en mellomstor gryte ihvertfall. Jeg har en diger på 9 liter mens den nestsstørste er på 3 liter liksom.
![]() |
#22 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger jeg en støpejernsgryte?Jeg har slike i 3 størrelser og bruker dem masse. Til supper, gryteretter og eltefrie brød |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Trenger jeg en støpejernsgryte?Jeg bruker min støpejernsgryte stadig vekk. Og det er den eneste som fungerer når jeg vil lage verdens beste brune saus (det blir virkelig ikke det samme i andre gryter).
![]() |
![]() |
#26 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Trenger jeg en støpejernsgryte?
Enig. Jeg har to hjemme og en på hytta, synes de er fine, men upraktiske. Skal jeg steke opp ting før koking så svir det seg veldig fort, må passe på absolutt hele tiden.
![]() |
#27 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger jeg en støpejernsgryte?Jeg har både emaljert jerngryte fra le Creuset og en ren støpejernsgryte fra Høyang. Jeg liker høyanggryta mye mye bedre. Ting setter seg mye mer fast i le Creuset, og i tillegg tåler høyanggryta mye mer. Den emaljerte kan man for eksempel ikke ha kaldt vann i når den er varm, for da kan den krakelere |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Trenger jeg en støpejernsgryte?Trenger og trenger. Jeg syns det er praktisk, og bruker den mye til gryter og spaghettisauser. Man kan steke ting i den som i en stekepanne, men også benytte seg av at den har høye kanter.
![]() |
#29 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Trenger jeg en støpejernsgryte?Jeg brukte støpejernsgryte mye da jeg kokkelerte hjemme i tenårene. Veldig praktisk til indisk gryterett for eksempel.
![]() |
#30 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Trenger jeg en støpejernsgryte?Le Creuset er jo emajert. Jeg ønsker meg en jerngryte, typ Høyang ja. Litt sent for denne jula, muligens.
![]() |
#32 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Trenger jeg en støpejernsgryte?Har ikke Høyang blitt kjøpt opp av Fiskars?
![]() |
#33 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Trenger jeg en støpejernsgryte?Jeg har en emaljert støpejernsgryte, og jeg elsker den!!
![]() |
#34 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Trenger jeg en støpejernsgryte?Jeg har en liten emaljert støpejernsgryte. Men jeg tror jeg har mest lyst på en litt større som ikke er emaljert.
![]() |
|
|