Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Barn og diverse drikker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-07, 10:55   #21
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn og diverse drikker

Det der er ikke greit i mine øyne i hvert fall. En ting er å la ungene få smake en slurk, men å lære dem opp til å like smaken av øl og slike energidrikker som ofte brukes som blandevann høres helt underlig ut for meg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 12:57   #22
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å gi en tolvåring øl og blandevann er ikke noe jeg applauderer, i hvertfall. :snerpe: Selv om ølet er aldri så alkoholfritt. Selv blir jeg elektrisk av en halv Battery, så jeg tror ikke småtten skulle fått noe Burn heller. (Hun er nemlig også temmelig lett å trigge med sukker).

Gammel 23-07-07, 13:52   #23
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville ikke gitt en tolvåring verken Munkholm, energidrikker eller latt dem smake på alkoholholdige drikker overhodet. Så snerpete er jeg.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 15:32   #24
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Synes nok han var i yngste laget for slike drikker.

Sist redigert av Pelikan : 23-07-07 kl 16:03.
Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 15:44   #25
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville nok reagert på energidrikken, ja.

Men ikke på Munkholm, hadde ikke tenkt over at det var galt. Faktisk så har jeg gitt Munkholm til min yngste på tre. Til mitt eget forsvar så fikk jeg alltid vørterøl til middagsmaten når jeg var hos bestemor da jeg var liten.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 16:37   #26
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Jeg ville nok reagert på energidrikken, ja.

Men ikke på Munkholm, hadde ikke tenkt over at det var galt. Faktisk så har jeg gitt Munkholm til min yngste på tre. Til mitt eget forsvar så fikk jeg alltid vørterøl til middagsmaten når jeg var hos bestemor da jeg var liten.

Signerer her, jeg. Her er vi tydelige på at det finnes øl uten alkohol, og at det er veldig annerledes enn øl med alkohol. Guttene har fått smake Munkholm, noe de selvfølgelig ikke likte. Energidrikk har jeg aldri smakt selv, og jeg aner ikke hvordan de virker. Kunne ikke tenke meg å la ungene drikke det.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 16:50   #27
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Munkholmen reagerer jeg ikke noe særlig på, men kanskje det forandrer seg når jeg har 12 år gamle sønner. Da kan man nok mer snakke om "øltilvenning" enn når min fireåring smaker en slurk.

Energidrikker (type blandevann og "hold deg våken så lenge som mulig") til ungene er jeg ikke begeistret for.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 19:17   #28
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Det synes jeg ikke noe om. Hverken Burn eller munkholm.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:28.