|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Når begynte du å bli grå i håret? | |||
| Før jeg ble 20. |
|
5 | 2,89% |
| I alderen 20-25. |
|
13 | 7,51% |
| I alderen 26-30. |
|
10 | 5,78% |
| I alderen 31-35. |
|
24 | 13,87% |
| I alderen 36-40. |
|
23 | 13,29% |
| I alderen 41-45. |
|
20 | 11,56% |
| I alderen 46-50. |
|
6 | 3,47% |
| I alderen 51-60. |
|
2 | 1,16% |
| Har ikke begynt å bli grå - er i 20-åra. |
|
0 | 0% |
| Har ikke begynt å bli grå - er i 30-åra. |
|
13 | 7,51% |
| Har ikke begynt å bli grå - er i 40-åra. |
|
54 | 31,21% |
| Har ikke begynt å bli grå - er i 50-åra. |
|
3 | 1,73% |
| Har ikke begynt å bli grå - er eldre enn 60. |
|
0 | 0% |
| Lille persille med krusete hår (brokkoli) |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 173. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Når begynte du å bli grå i håret?Ikke grå enda, er i 40-åra.
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Når begynte du å bli grå i håret?Jeg fant de første grå hårene da jeg var ca. 25, men først en gang mellom 35 og 40 ble det tydelige striper. Nå er jeg 44 og har noen grå striper og er litt lettsaltet innimellom der. Jeg er mest mørkeblond fortsatt, vil jeg si, men liker å glansvaske håret for å dempe det grå litt.
|
|
|
#5 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynte du å bli grå i håret?Er over 50 og ikke grå hår enda. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Når begynte du å bli grå i håret?Eg er 41 og har ingen grå hår endå. Trur eg.... Må innrømme at eg ikkje har leita så nøye.
|
|
|
#7 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Når begynte du å bli grå i håret?Blir 40 snart og har ikke funnet noen grå hår enda. Men nå farger jeg jo håret av og til, og min naturlige hårfarge er sånn at grå hår ikke syns særlig godt. Så det kan godt tenkes at jeg har begynt å bli grå uten å vite om det.
|
|
|
#9 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Når begynte du å bli grå i håret?Jeg er 40 og har foreløpig kanskje 6-7 grå hårstrå som har vært der i alle fall de siste 4-5 årene. Jeg har mørkt hår så de få som er synes godt, men det gjør ingenting.
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye. 2008 - 2011 - 2013 Sist redigert av Myria : 07-01-19 kl 15:54. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynte du å bli grå i håret?Jeg har noen få hår som jeg napper, kan telles på en hånd. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
geskjeftig
|
Sv: Når begynte du å bli grå i håret?Jeg svarte 31-35, uten å ha lest HI. Jeg har bare enkelthårstrå som knapt nok syns foreløpig, men fant de første for 3-4 år siden.
|
|
|
#13 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Når begynte du å bli grå i håret?Har ikke begynt å bli grå - er i 40-åra.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Når begynte du å bli grå i håret?Ikke funnet noen enda, et og annet enkelstrå kan vel ha sneket seg unna min oppmerksomhet, men jeg har blitt så mørk de siste årene at jeg merker dem vel.
|
|
|
#15 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Når begynte du å bli grå i håret?Fant det første da jeg var 21, etter jeg ble 30 eskalerte det skikkelig. Jeg bør farge hver 6. uke, men drøyer det som regel til hver 8. Det er dyrt, kjedelig og tidkrevende. Jeg har i utgangspunktet en ganske mørk brun farge, men over halve er nok grått om jeg lar det vokse ut. Jeg har faktisk prøvd det, og det ble ikke fint, så jeg venter noen år.
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Når begynte du å bli grå i håret?Jeg ble litt usikker, men mener det var etter 40, så valgte 41-
|
|
|
#17 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Når begynte du å bli grå i håret?Jeg er 43 og for et par år siden fant jeg de første grå hårstråene. Jeg er ikke gråhåret nå.
|
|
|
|
#18 |
|
intro
|
Sv: Når begynte du å bli grå i håret?
Men det er ingen dum farge å ha i denne sammenhengen, altså! Jeg har også det, arvet etter faren min - og han begynte ikke å bli grå før langt etter 60. Det grå synes jo heller ikke så godt på sånt mellomblondt hår. Mens pappa og jeg har pistrete, tynt og nordisk hår, har mamma tykt og pent hår - men hun ble til gjengjeld tidlig grå.
|
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Når begynte du å bli grå i håret?Jeg pleier å si at jeg fikk det med barna, altså etter 36.
|
![]() |
|
|