|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenLærere er vel allslags, antar jeg. Jeg hadde stort sett de samme lærerne som min far da gikk på barneskolen. De fleste av dem var helt supre. Flotte, litt tradisjonelle, lærere som bla. hadde skjønt at å være lærer er å være en god leder. Det gjaldt særlig han som tok over vår litt vanskjøttede skjevlærte klasse da vi begynte i 4. Inntil dess hadde noen sittet uten å kunne lese, uten å bli diagnostisert med de lærevanskene eller den dysleksien de faktisk hadde, andre hadde sittet og kjedet vettet av seg i 3 år uten å lære noe særlig mer enn da de begynte. Noe som resulterte i en klasse i full uro. Etter å ha blitt pjusket med og forstått i hjel i 3 år, var det deilig med en trygg voksenperson som turde å bruke autoriteten sin. Og vi lærte ting. Masse. Og det ble folk av oss, det ble en god gruppe og vi hadde det fint. Det betyr mer enn om det forkynnes litt i kristendomsfaget. (som det het i steinalderen da jeg gikk på skolen
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen
Det er det de er. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen
Slik jeg har forstått kurset så dreier det seg om å lære å snakke med engler. Hadde det dreid seg å høre om engler og slike ting, så hadde jeg egentlig ikke reagert. Jeg reagerer mer på at de skal ta seg betalt for å lære folk healing, jording og engletale. I min uvitenhet trodde jeg nemlig dette var medfødte egenskaper, og ikke noe man kunne gå på skole for å lære seg.
Jeg har nok vært heldig, ja, for dusten som ødela min nye heltre benkeplate hadde heldigvis en fornuftig sjef, så den ble fort byttet. Jeg håper du i hvertfall slipper å betale for de som har vært hos deg og ikke levert varen.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinse
Jepp, vi har også hatt noen slike. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenJeg hadde jo lært at min kropp var min kropp og lagde en helvetes ballade og blånektet og sprang ut av dusjen. :vrang: Og fortalte det hjemme. Hvrorpå min far laget en helvetes ballade.
|
|
|
#6 |
|
Live and let live
|
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenDet jeg ikke helt skjønner er hvorfor folk blåser slikt veldig opp?
|
|
|
#7 |
|
guru advisor
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Å reagere med en smule vantro når noen påstår at engler eksisterer og kan snakkes med og healing og jording og speiling og slikt er vel ikke jantelov akkurat? Det er vel mer... ja, vantro? For det ER vel ikke akkurat dagligdags allmennkunnskap at det er slik det er (kristendom og tro og slikt er mer "innkjørt" for å si det litt lettvint) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenJeg synes hun er veldig tøff og modig som står fram med sine alternative tankemåter, det er jo heller ikke overraskende siden det er flere år siden dette ble flagget. Selve temaet er jeg litt vantro til, jeg får meg ikke helt til å bli såå "åndelig"…
|
|
|
#10 |
|
guru advisor
|
Men hvorfor steile helt bare fordi hun bruker ordet engler? Tror du ikke på at det er viktig med sansetrening, med å lytte til kroppens signaler, til å forstå hvordan du kan få det bedre psykisk? Tror du at en resept hos en lege som knapt nok har tid til å høre på hva du forteller kan redde alt? Man behøver da virkelig ikke være helt pling i bollen selv om man føler at man har noe å bidra med innenfor dette? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Jeg steilet ikke på noenting, men påpekte at jantelov og vantro godt kan være to forskjellige ting |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hvor: Akershus
Det er VELDIG jante ja!
|
|
|
#13 |
|
Pauset
|
Og hvorfor skal vi kun tro på våre evner og ikke andres evner. Kan vi ikke innse at noen har evner utover det "normale" uten at det trenger å være noe hokus pokus.... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
kamerat
|
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenJeg synes det er helt greit å kommentere et offentlig utspill fra en særdeles offentlig person, ja, også når kommentaren min er at utspillet får henne til å framstå som ravgal.
|
|
|
#15 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Jaha... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Mother of Dragons
|
Fordi det er ingen noensinne som har klart å vise det. Det er aldri noen synske som forutser katastrofer, det er aldri noen som har klart å bevise en pøkk.
|
|
|
#17 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ekvilist
|
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenJeg ler mest av overskriften på denne tråden. Knallbra! Det er lenge siden jeg har sett noen prate om bøffing. *mimre-mimre*
|
|
|
#19 |
|
Guardian of the galaxy
|
ååå... Da vurderer jeg faktisk å være med på en slik forelesning jeg også... Jeg skal gifte meg med ham når han er ferdig med hun kona han er sammen med nå. Marte eller hva hun nå heter...
|
|
|
#20 |
|
|
Enig i alt! |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| engleskole, klassiker |
|
|