|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal vi finne på i påsken?
Gikk litt fort der, ja.
|
|
|
#3 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva skal vi finne på i påsken?Jeg elsker hjemmepåske. Vi vurderer tur til London i år siden det er så sen påske, satser på strålende vårvær, men hvis ikke det blir London blir vi hjemme. Jeg syns begge alternativene er helt topp. Men London passer jo ikke så bra uten fly, det tar jo en stund. Vi har tilgang på hytte ved fjellet og muligens ved sjøen, men det tror jeg ikke jeg gidder. For lite snø på fjellet, for lite varmt ved sjøen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sv: Hva skal vi finne på i påsken?
Hvis den var ment til meg så tenkte jeg at Cumulus ønsket severdigheter og slike ting hvis de reiser bort ( som til en by) og ikke på hyttetur.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva skal vi finne på i påsken?Ikke for min del, jeg ferierer forsåvidt også fint hjemme selv om alt er stengt. Og alternativet er vel å feriere hos svigermor og der er nok også alt stengt i påska, men om man skal dra på byferie ikke til familie, så er det sikket kjekt om noe er åpent
|
|
|
#7 |
|
Sv: Hva skal vi finne på i påsken?Har barna vært i Dyreparken? Gå i badeland der og/ eller i Aquarama.
|
|
|
#8 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Hva skal vi finne på i påsken?Vestfold. Påskeutstillingen i Stavern (schvære greier på det gamle militæranlegget med drøssevis av gallerier og påskepynt i trærne), spa på Farris bad i Larvik, Tønsberg og Tjøme med Haugar Vestfold kunstmuseum, Slottsfjellet og bryggesleng og små gallerier og Færder nasjonslpark på Tjøme (evt slå på stortromma og ta Afternoon Tea på Engø gård), i Tønsberg spiser du gastroburger på Kverneriet eller går på de kokkeguttas nye Stasjonen restaurant, alternativt Midgard vikingsenter i Horten, de har nettopp hatt besøk av Universal studios som vurderer dem som lanseringssted for Dragetreneren og dessuten mulig location. De hadde sett Midgards reklamefilm: (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hva skal vi finne på i påsken?Jeg tror jeg hadde leid et feriehus på kysten nord i Danmark og kost meg i nydelig landskap og vår i luften
|
|
![]() |
|
|