|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Når ble FP egentlig et konfirmasjozilla-forum?Ingen av mine bruker bilstol. :rebell: Han på 190 synes det er pes å sitte baki også. :tsktsk:
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Når ble FP egentlig et konfirmasjozilla-forum?Jeg tenker at konfirmasjonsfokuset også skyldes at det blir færre og færre ting som egner seg til utbrodering i plenum når barna blir eldre. Det er en ting med motorisk utvikling, smokkeslutt og henting i barnehage, men det er jo ikke mye som foregår i en 14-15 årings liv man som forelder kan diskutere uten å bli for utleverende. Men farge på serviettene til konfirmasjonen, det går an.
Sist redigert av Niobe : 29-05-19 kl 16:54. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Når ble FP egentlig et konfirmasjozilla-forum?Vi har vel hadde en undersøkelse en gang, og jeg mener at 05 er det kullet som er mest representert på FP. Da er det kanskje ikke så rart at det topper seg med både skolestartertråder og konfirmasjonstråder når dette er faser de barna går gjennom.
|
|
|
|
#7 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Når ble FP egentlig et konfirmasjozilla-forum?Jeg er nok mer overrasket over 2025-tråden enn 2020-tråden. Foråsiresånn.
|
|
|
#8 |
|
Leser
|
Sv: Når ble FP egentlig et konfirmasjozilla-forum?
Ja, FP startet jo som foreldreforum, så barna har vært mye i fokus (selv om jeg synes det har vært mange bra diskusjoner også opp gjennom årene). Mye går på hva man kan og ikke kan snakke om. Både fint og rart at man ikke kan si så mye om barna sine.
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Når ble FP egentlig et konfirmasjozilla-forum?Fra nå av er det gamle, pleietrengende foreldre og nye, knallsøte barnebarn som gjelder for meg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#10 |
|
can-jur
|
Sv: Når ble FP egentlig et konfirmasjozilla-forum?Gi det ti år så er vi tilbake på frukt og bilstol debatten. Dåp og bryllup. For da skal barna etablere seg
|
|
|
|
#17 |
|
Borte
|
Sv: Når ble FP egentlig et konfirmasjozilla-forum?Men, altså, det er jo bittelitt kjedelig her?
|
|
|
#18 |
|
Introvert optimist
|
Det er jo, som noen påpekte, vanskeligere å få tildiskusjoner når ungenes meninger om hva som kan utleveres må hensyntas.
|
|
|
#19 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det har blitt litt kjedeligere. I hine gårde dager var jeg pålogget omtrent hver dag og skrev noe hver gang jeg var pålogget. Nå er jeg innom to-tre ganger i uken, leser litt, og skriver sjeldnere. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Librocubicularist
|
Det er nok derfor det er blitt kjedelig.
|
|
![]() |
|
|