|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor er jegTror det er sunt å ha et reservert forhold til bilder. Bilder andre har tatt og bilder av andre personer skal ikke legges ut uten tillatelse. Har merket at det er ikke bare enkelt å være anonym i bildebruken når jeg lagde hjemmesidene mine om vårt opphold i Akkarvik, som sørlendinger i en avsidesliggende nordnorsk bygd. Det er heller ikke lett å skrive personlig uten å bli for intim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
intro
|
![]() Sv: Hvorfor er jegJeg har ikke så store betenkeligheter med å legge ut bilder av meg selv - har gjort det både her inne, på NM etc, i bloggen min og på Facebook. Fyllebilder er det dog dårlig med, dessverre.
![]() |
![]() |
#24 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvorfor er jegJeg har masse bilder av meg selv på nett og har ingen spesiell angst i forhold til det. Hvis man ønsker å være anonym, er det klart det er dumt å legge ut bilder, og mn bør naturligvis være klar over at "hvem som helst" kan se dem (det bør man jo når det gjelder alt man skriver også), men alminnelige bilder ser jeg ikke noe farlig ved å publisere på nett.
![]() |
|
|