Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Har lyst å se en film i kveld

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-07, 21:53   #1
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Har lyst å se en film i kveld

Opprinnelig lagt inn av C@mill@, her.

http://www.filmweb.no/trailere/article70569.ece

Takk

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 22:10   #2
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Hva med en god komedie? Jeg så Shrek 3 i går. Utrolig morsom!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 22:14   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Har den kommet på dvd allerede? Vet du hvilken aldersgrense den har?

Snuppa elsker begge de tidligere Shrek-filmene, men jeg tror ikke at hun får lov til å se dem på kino. Dessverre.

Gammel 28-07-07, 22:15   #4
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Den er vel grei å se sammen med barna?
De skal i seng.
Pizzaen snart i ovenen og Farrisen i fryseren.Får se om gubben blir begeistret for noen av forslagene .

Gammel 28-07-07, 22:15   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

<-- ser på 28 weeks later.

Gammel 28-07-07, 22:26   #6
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

<-- ser på 28 weeks later.

Nå?
Er ikke du her inne da?
Eller gjør du begge tingene?

Gammel 28-07-07, 22:27   #7
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er da hunkjønn, jeg kan da multitasking.

Gammel 28-07-07, 22:31   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitron: har du funnet en god versjon av den? Jeg finner bare dårlige TS-versjoner. Den kommer pokker meg ikke på kino her før i september?!

Gammel 28-07-07, 22:33   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jess. Det ligger god versjon på TD. En sånn pressereleasesak.

Gammel 28-07-07, 22:34   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jess. Det ligger god versjon på TD. En sånn pressereleasesak.

Flott, skal laste den ned når jeg kommer hjem i morgen! Har gledet meg ihjel til den filmen.

Gammel 28-07-07, 22:33   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg sitter i Oslo og koser meg med svensk Fanta og snop fra Godishuset (har vært på harrytur ) og skal snart se The Return. Ser skummel ut.

Åja, ser nå at du ikke liker grøssere, trodde nesten ikke det fikk an, hehe. :grøssertøs:

Gammel 28-07-07, 22:43   #12
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg sitter i Oslo og koser meg med svensk Fanta og snop fra Godishuset (har vært på harrytur ) og skal snart se The Return. Ser skummel ut.

Åja, ser nå at du ikke liker grøssere, trodde nesten ikke det fikk an, hehe. :grøssertøs:

Kos deg med snopet og filmen din du
Tørr ikke se thrillere og grøssere etter en gang jeg satt alene hjemme (kanskje jeg var gravid også) og såg en film som jeg trodde var en fin film. Viste seg til slutt at hovedpersonen ble levende begravd . Etter dette sjekker jeg alltid film katigori før jeg ser en film.

Nå er pizaen ferdig nam nam.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:42.