Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Lørdagsskravling

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-19, 19:21   #21
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 60
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lørdagsskravling

Har gått tur i skogen og plukka litt kantareller. Godt å lufte seg litt dagen derpå.

Jeg har en grusom tannpine, men det har jeg tatt i gruffetråden. (Trenger svar på et spørsmål. Skal på ferie mandag. Bør jeg prøve å få antibiotika på tannlegevakta i morgen?)

Gammel 05-10-19, 19:56   #22
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har hatt strålende høstvær i dag, og jeg har sittet med oppgave 2 av 6 som skal levers før desember. En del bøker å lese, så det går sakte i en travel hverdag.

Gammel 05-10-19, 20:38   #23
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Startet dagen friskt med trening kl ni Etter det har jeg bakt et lass med kanelsnurrer, spist altfor mange kanelsnurrer, gått tur i finværet og vært innom en møbelbutikk og sett på ting til stua som skal pusses opp. Eldste er hjemme på høstferie. Hun vartet opp med middag til oss alle fire, og nå har begge jentene dratt ut med venner. Rolig kveld med tv og strikking. Deilig!

Gammel 05-10-19, 21:01   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knerten og jeg har vært på orienteringstur i dag ... og har sikret ham gullmerke i turorientering i dag.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke var vond å be da han kom hjem fra leirskole og fortalte at han hadde funnet en aktivitet han virkelig likte. Få timer senere var full pakke innkjøpt og vi har fått masse flotte turer i Østmarka. Vi gleder oss til ny runde neste år.

Gammel 06-10-19, 01:17   #25
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stiv og støl etter å ha lagt gulv i 6 timer i dag, Mini og jeg er et godt håndverker team. Så vi fortsetter i morgen med maling og legging av gulv, gøy å se at det skjer noe og at jeg snart kan begynne å flytte pappesker fra gammelt til nytt hus.

(det har skjedd mye, men når overflatene er ferdig er det litt mer gøy)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:41.