|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Planlegger hva jeg skal ha på meg kvelden før.
![]() |
#22 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Nei, det gjør jeg aldri. Finner frem på morgenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Nei, det gjer eg ikkje, unntatt når eg skal bruke nokre plagg ein dag til, då ligg det jo klart frå forrige dag.
![]() |
#24 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Ja, stort sett alltid. Finner frem klær til minstemann, eldste fikser selv.
![]() |
#25 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Jeg gjør det om jeg skal tidlig avgårde på noe. Jeg liker ikke å tenke og ta avgjørelser om morgenen.
![]() |
![]() |
#26 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Ja, som oftest. Jeg kjenner meg selv og morgenlynnet mitt, så det er best at ingenting må avgjøres før jeg skal spise frokost og rekke buss.
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Det hender. Finner stort sett frem til yngste kvelden før. For hans del går det i hettegenser, t-skjorte og treningsbukse. Det hender han heller finner noe annet i siste liten.
05 og 08 Sist redigert av millact : 20-10-19 kl 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Nei. Mannen gjør, og av og til fjortisen. Jeg og de to yngste tar det vi måtte finne om morgenen.
![]() |
#29 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Ja, jeg legger alltid treningsklærne klar på badet kvelden før. Det er altfor tidlig å ta harde avgjørelser tidlig på morgenen til at jeg orker det da. Det jeg stadig stusser på er at jeg nesten utelukkende bruker et kvarter på å få på meg klærne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Ja, har akkurat begynt med det. Endringer i logistikken gjør at jeg må grytidlig opp for tiden.
![]() |
#32 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Hater å stå på kaldt soverom og prøve å finne noe og ha på i mørket vintermorgener. Forrige uke prøvde jeg noe nytt som ble en suksess og videreføres. I dag har jeg derfor funnet frem klær ikke bare til i morgen, men for hele uka. En gave fra meg til meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Nja, som oftest ikke. Men av og til, særlig hvis jeg er stresset fordi jeg skal noe særlig viktig og/eller har særlig stram timeplan neste morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Absolutt ikke. Velger fra kurven med halvbrukte klær og finner nytt i skapet eller på vaskerommet hvis det ikke ligger det jeg trenger blant det halvbrukte. Truser og sokker finner jeg på vaskrommet, de kommer aldri opp i skuffene før det blir brukt på ny.
![]() |
#36 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Nei.
![]() |
#37 |
Borte
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Ikke jeg, men tror ungene gjør det, iallefall eldstejenta.
![]() |
#38 |
intro
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?
Fortsatt ei uke til hun er tenåring.
![]() |
![]() |
#39 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
#40 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Ja, det med sirkuleringa høres ganske normalt ut. Jeg er bare imponert over at du kan legge fram klær til henne, og at hun faktisk tar det på seg. Her hadde det til nød funket som omvendt psykologi. Jeg kunne lagt fram det jeg helst ville unngå at de gikk med.
![]() |
Emneord |
skyll-brett-stapp |
|
|