|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
| Se resultatene: Rød vogn er jentevogn? | |||
| Ja |
|
17 | 14,91% |
| Nei |
|
95 | 83,33% |
| Annet: forklar gjerne |
|
2 | 1,75% |
| Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Rød vogn = jentevogn?I skrivende stund ser jeg på min mann i rød t-skjorte. Han er aldri så kjekk som når han har rødt på seg!
|
|
|
#22 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rød vogn = jentevogn?Nei, rødt er for både gutter og jenter. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rød vogn = jentevogn?Hadde sjølv raud vogn til lille A ei periode. Raud er vel ingen jentefarge. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
Sv: Rød vogn = jentevogn?***
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05) Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. Sist redigert av Eria : 29-10-08 kl 16:07. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Rød vogn = jentevogn?Nå mener ikke jeg at jeg ikke kan la gutten gå i rødt, for han bruker mye rødt.. Jeg bare lurte på om folk oppfattet det som mer jentete på den vogna.
|
|
|
#28 |
|
Glamorøs
|
Sv: Rød vogn = jentevogn?
Da ville jeg valgt en annen farge jeg syntes var fin. Eller, først og fremst ville jeg funnet vogna jeg ville ha og valgt den fargen jeg syntes var finest utifra hvilket utvalg de hadde. Det er vel ikke så viktig hva andre synes?
|
|
|
#29 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Rød vogn = jentevogn?Jooo, det er schempe viktig. Jeg må være in må vite
|
|
|
#30 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Rød vogn = jentevogn?Nope. Rød vogn er helt flott til gutt. Rosa ville jeg vegret meg for.
|
|
|
#31 |
|
Etylbarbital
Sv: Rød vogn = jentevogn?Stemte annet ettersom jeg mener hverken gutter eller jente har monopol på fargen rød.
|
|
|
#32 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Rød vogn = jentevogn?Eg synes mange av EW-fargane er flotte eg. Hadde nok valgt orange eller army sjølv, uansett kjønn. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Rød vogn = jentevogn?Jeg har hatt masse röde ting til gutten min. Det er en farge han kler veldig godt. Ville ikke valgt röd vogn hverken til gutt eller jente rett og slett fordi jeg liker mer nöytrale farger paa slike store ting. Har hatt den blaa Bugaboo Frog-vognen til han, men med knallröd pose til. Det var skikkelig stilig. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Rød vogn = jentevogn?Min gutt har alltid hatt mye rødt fordi han klaer fargen kjempefint.
|
|
|
#36 |
|
Glamorøs
|
Ja, det skjønner jeg.
Jeg er ikke så oppdatert på vogner at jeg vet hvilke farger alle mulige merker kommer i, men jeg ble ikke lei av rød vogn. Jeg er mer lei den grå og svarte vi har nå, sånn rent fargemessig. Det er sikkert en smakssak.
|
|
|
#37 |
|
Fortynnet
|
Sv: Rød vogn = jentevogn?Jeg kunne godt hatt rød vogn til gutt, hvis jeg hadde hatt lyst på rød vogn. Men som liefje så liker jeg best å ha mer nøytrale farger på sånne ting, jeg er litt sånn som ikke greier å ha på ungen et teppe eller en lue i en farge som skjærer seg med vogna ... |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Rød vogn = jentevogn?Rødt er en unisex farge synes jeg. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Står på egne ben
Sv: Rød vogn = jentevogn?Jeg ville aldri valgt rødt til gutt, men nå er ikke jeg noe spesielt glad i rødt i det hele tatt. Føler også at det blir helt feil for meg når f.eks. gutten min får på helt røde klær. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Jeg valgte det. Jeg kjøpte rød vogn til Pøbeln fordi det var den aller fineste fargen de hadde.
Jeg sier som glitter - jeg ville valgt en annen farge jeg likte. Jeg hadde ikke brydd meg så mye om hva som var motefarge eller ikke.
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08 Sist redigert av LilleRosin : 30-07-07 kl 23:36. |
|
|
|
![]() |
|
|