|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
heimføing
|
Sv: Øyenbrynsprodukter for dummiesJepp, ønsker de noe helt spesifikt beskrevet med merkenavn og alt, så er det de ønsker seg. Ikke "tilsvarende produkt". |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Øyenbrynsprodukter for dummiesIngen «brunsnegler» på min 15-åring heller. Hun er faktisk mye flinkere med sminke enn jeg var på samme alder. Og i dag også, forsåvidt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Øyenbrynsprodukter for dummiesBrunsnegle-perioden er definitivt over her også. Hun farger fremdeles brynene, men nå blir de bare helt normale. (Ungen har tilnærmet ikke naturlige øyebryn, så jeg har forståelse for at hun normaliserer dem. Men nå gjøres det visst med permanent farge.)
|
|
|
|
#4 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Øyenbrynsprodukter for dummiesMen me bur langt utpå landet da.
|
|
|
|
#5 |
|
intro
|
Sv: Øyenbrynsprodukter for dummiesVed nærmere ettersyn stod det ikke «brow gel», men «dipbrow» på lista - og damen i butikken mente det ble altfor pigmentert for en nybegynner. Dermed endte jeg med å kjøpe noe annet i samme merke, som jeg allerede har glemt navnet på.
|
|
|
|
#6 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Øyenbrynsprodukter for dummies
Den har arvingen også - hun har til og med overtalt meg til å kjøpe....Kommer jo i mange ulike nyanser da, men blond er nok for mørk dersom man er veldig lys. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: Øyenbrynsprodukter for dummies
... men noe lysere har de ikke. Nå var det riktignok en kaldere farge jeg endte opp med, etter anbefaling, men ingen av dem var egentlig lyse.
|
|
![]() |
|
|