|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å gå fra hjørnesofa til treseterSkulle ile inn og anbefale modulsofa. Jeg har en modulsofa som til daglig er en hjørnesofa med sjeselong. Det er en treseter + stolmodul uten armlener + puff. Stolmodulen og puffen lager vanligvis sjeselongdelen, men hvis jeg vil kan jeg lage om hele sofaen til en stor sjeselong, bare ved å sette puffen langs den delen av sofaen som ikke har noe foran seg, mens stoldelen blir stående der den er. Alternativet er å ha treseteren frittstående og stolen og puffen sammen eller hver for seg. Veldig praktisk.
![]() |
#2 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Å gå fra hjørnesofa til treseterTreseteren er stiligere å se på, det skal den ha. Vi har to hjørnesofaer, og har ingen planer om å bytte noen av dem ut med tresetere. Vi er mer comfy enn stilige hjemme hos oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Å gå fra hjørnesofa til treseterVi gikk fra hjørnesofa til enda større hjørnesofa
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Å gå fra hjørnesofa til treseterVi har to hjørnesofaer, og det er likevel ikke nok hjørner til husets befolkning. Alle elsker hjørnene
![]() |
#6 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Å gå fra hjørnesofa til treseterVi er superfornøyd. Er på tredje møbleringsakternativ med den nå. Satt den sammen til en kvadratisk svær toseter med rygg på tre av fire sider. Svææært "hjørne" der mannen og jeg sitter perfekt. Plass til en til om vi ser noe sammen, men ungene har mindre og mindre tid til det. Har uansett en lenestol i tillegg, og minste liker å sitte på gulvet. Savner ikke monsterhjørnesofaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|