|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferie for barn på 12 og 15 samt megVar i København med mine tre i sommer og der var det bading på fisketorget (som er både havnebad og shoppingsenter) som slo an. Jeg var faktisk overrasket over hvor vellykket det var og hvor lite vi egentlig trengte bortsett fra å være der. Vi bodde litt for sentralt mtp bråk på kvelden, men Kødbyen bør være bra.
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08 "Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli Sist redigert av sindrome : 31-01-20 kl 11:40. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Sommerferie for barn på 12 og 15 samt meg
Vi var også i København i sommer, bodde i Kødbyen
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferie for barn på 12 og 15 samt megMed barn i den alderen ville jeg dratt til Paris. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Sommerferie for barn på 12 og 15 samt megSånn storbymessig, så er Strømstad knøttliten. Gøteborg er fin! Jeg har kjørt til Universeum/Liseberg, og jeg har en annen gang kjørt til parkeringshus i sentrum. Fungerte fint, jeg bruker alltid google maps.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Sommerferie for barn på 12 og 15 samt meg
|
|
|
#7 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferie for barn på 12 og 15 samt megRiga har også badeland og flott badestrand i Jurmala som ligger litt utenfor byen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Sommerferie for barn på 12 og 15 samt megParis
|
|
|
#9 |
|
Drømmer
|
Sv: Sommerferie for barn på 12 og 15 samt megOm dere liker de stedene dere har vært før, er det vel bare å dra tilbake. Vi har vært både i London og København flere ganger, blir aldri lei. |
|
|
|
![]() |
|
|