|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spørsmål om demontering av Hemnes dagseng
Vi har Brimnes, men det er jo samme greia. Her har tenåringene lagt i 120-madrasser i sengene, og bruker de halvveis utslått. Perfekt.
![]() |
#22 |
Klar
|
1.20 er egentlig en fin størrelse. Har lurt på 1.50 for å sikre plass til overnattingsgjester (hvis det blir lov noen gang igjen), men det blir veldig trangt på rommet. Det går jo an å ligge på madrass på gulvet hvis man overnatter også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Ja. Vi fant ut at 120 var mer enn bredt nok. Den framstår som temmelig bred. Og den tar nokså stor plass |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Spørsmål om demontering av Hemnes dagsengIKEA har monteringsanvisninger på nettsidene side, det er bare å begynne på siste side og jobbe deg bakover langt nok.
![]() |
#25 |
søt
![]() Sv: Spørsmål om demontering av Hemnes dagsengJasså, så den er verdifull?
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Spørsmål om demontering av Hemnes dagsengVil absolutt anta at det er marked for dette, ja! Jeg har kjøpt to slike (pent) brukt, og demonterte selv der jeg hentet. Veldig greit siden jeg da så hvordan den skulle bygges opp igjen (+ fikk vasket alle delene skikkelig før montering). Hvis du demonterer selv kan det være lurt å samle skruene som skal på de ulike stedene i forskjellige poser slik at det er lettere å montere (jeg skrudde gjerne en demoskrue fast til hver del slik at jeg så hva som skulle hvor, men du får jo enkelt lastet ned monteringsanvisningen fra nettsiden til IKEA). |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Spørsmål om demontering av Hemnes dagsengÅ plukke fra hverandre hele er jo ikke noe problem. Jeg for min del synes det er mer interessant å vite om noen har god erfaring med å bare delvis demontere, på en måte som gjør at den går ut døra, men ikke krever full oppbygging. Det er visst ikke alle som synes det er like gøy å bygge flatpakk som jeg gjør...
![]() |
![]() |
#28 |
En som trener
|
Det kan da umulig være noe poeng i å demontere hele greia? :-o Bare nok til at den kommer ut døra, tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Dig for victory!
|
Ja, det var det du spurte om (og det jeg også har planlagt), så svaret mitt var vel ment som en forsøksvis pen måte å gjøre et par stykker oppmerksomme på at de svarte på noe annet enn bestillinga.
![]() |
![]() |
#30 |
Kontrollfrik
Jepp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Spørsmål om demontering av Hemnes dagsengMin bror og co flyttet nylig. Nye eiere ønsket å kjøpe Hemnes sengen så de slapp å demontere den.
![]() |
#33 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Spørsmål om demontering av Hemnes dagsenghttps://www.ikea.com/no/no/assembly_...3852-7_pub.pdf
![]() |
![]() |
#34 |
En som trener
|
![]() Sv: Spørsmål om demontering av Hemnes dagsengDa kan jeg rapportere at det var super easy-peasy å demontere sengen! Den står nå i garasjen og venter på kjøperen sin. Dere hadde rett - enorm interesse for den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Kontrollfrik
Bare hyggelig, og så flott at du klarte det, det var jo egentlig ikke en voldsom forklaring du fikk herfra, akkurat! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
En som trener
|
Det var helt perfekt og riktig forklaring! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Klar
|
![]() Sv: Spørsmål om demontering av Hemnes dagsengHvor mye kan man få for en sånn seng? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Spørsmål om demontering av Hemnes dagsengSjekk på finn hva de ligger for i ditt område. Vil tro det kan variere litt med avstand til ikea. Hvis du vil at kjøper demontere, så skriver du i annonsen at det er en forutsetning.
![]() |
|
|