|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Norgesferie Vestlandet?Da vi skulle se områdene rundt Sognefjorden bodde vi på Vesterland feriepark. Vi tok ferje fra Gudvangen (med bilen) over til Kaupanger og da ligger Vesterland rett i nærheten.
|
|
|
#2 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Norgesferie Vestlandet?Jeg vil slå et slag for ytre Sogn, Solund, Gulen og du kan bo på Stordalen fjellstove, da kan du oppdage den fantastiske Stølsheimen dersom fjellturer er på planen. Du kan kjøre ned til sørsida av Sognefjorden og oppleve Bjordal, Søreide Ortnevik, fra Ortnevik kan du ta ei bittelita ferje over til Måren
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Norgesferie Vestlandet?
Jeg slår et slag for Modalen også. En kan overnatte i leiligheter på Mobrygga til god pris, og i nabohuset er det svømmebasseng, treningssenter og bowlingbane. Flott utgangspunkt for turer i Stølsheimen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Norgesferie Vestlandet?I tillegg til Alexandra anbefaler eg også Storfjord Hotell. Langt frå samme spa og badefasilitetar som Alex men ei fin lita eventyrverd
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Norgesferie Vestlandet?Hva med Sunnhordland og Hardanger før dere evt fortsetter til Voss og Nordhordland?
|
|
|
|
#7 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Dette ja. Sandven hotel i norheimsund er stilig og interessant, og Rosendahl er verdens flotteste plass med masse flotte fjell og fjord.
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Norgesferie Vestlandet?Hvis dere skal til Ulsteinvik, ville jeg absolutt reist til Runde også. Ellers er jeg enig i mange av forslagene, det er jo en haug med perler å få med seg hele veien!
|
|
|
|
#10 |
|
Ute på tur
|
Ja, jeg begynner å kjenne på at en uke blir litt lite.
|
![]() |
|
|