|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Din største bok-skuffelse?
Men enig med meg. Den 'himmelen' virket som det rene helvete, spør du meg.
Jeg har faktisk gitt meg på den. Krampefargeaktig var godt beskrevet.
![]() |
![]() |
#22 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din største bok-skuffelse?Signerer på at Fakta om Finland er Loes dårligste. Jeg kom meg gjennom, men spesielt morsom var den ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
intro
|
Ja, helt grusom.
![]() |
![]() |
#25 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Din største bok-skuffelse?Jeg husker ikke min største bokskuffelse, men med tanke på at jeg leser mellom 50 og 100 bøker i året, vet jeg jo at det har vært noen. Bare det at jeg nekter å bruke hjernens lagringskapasitet på å huske dem
Silmarillion er på en måte skrevet av Tolkien, men er også et stykke uferdig arbeide redigert av andre til en slags bok. Du skal være meget, meget hekta på Tolkien for å orke å komme deg gjennom alle detaljer og dobbeltføringer og perioder hvor intet skjer osv. Bare for å ha sagt det; jeg er så hekta at jeg har vært gjennom den to ganger |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er en av mine yndlingsbøker, men jeg hadde ingen forventninger til den da jeg begynte å lese den.
![]() |
#28 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne skuffet meg også. Den var ikke så dårlig at jeg ikke fullførte, men den ga meg absolutt ingenting.
![]() |
#29 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Din største bok-skuffelse?Halvbroren av Lars Saabye Christensen uten tvil. Det er den dårligste boka jeg har lest ferdig og den aller mest oppskrytte.
![]() |
#30 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Din største bok-skuffelse?Biene dokke liksom.
![]() |
![]() |
#31 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Din største bok-skuffelse?Erik Fosnes Hansen "beretninger om beskyttelse" Sist redigert av gullet : 05-08-07 kl 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Din største bok-skuffelse?Gullet, gullet, gullet!
![]() |
#36 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Din største bok-skuffelse?Salmon Rusdie: Sataniske vers. Der kom jeg ikke langt gitt. Gjelder de andre av bøkene hans jeg har prøvd meg på også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Prettiest mess ever seen
|
Å. Midnight Children er kanskje den beste boken jeg har lest. Det er i hvert fall på topp 5.
![]() |
#39 |
Passiv
|
![]() Sv: Din største bok-skuffelse?Det må være Orhan Pamuk "Mitt navn er Karmosin" og "Kvinnen som kledde seg naken for sin elskede". Jeg har oppfattet begge som bøker der forfatteren mener å være veldig dyp og si mye klokt om mennesket på en snedig måte, men som bare blir kjedelig og tamt. |
![]() |
![]() |
#40 |
Borte
|
![]() Sv: Din største bok-skuffelse?Stemmer i når det gjelder Halvbroren og Fakta om Finland. Den første var oppskrytt så det holdt, en helt grei bok, men slett ikke den genistreken jeg forestilte meg etter å ha lest anmeldelsene. Noen pris syns jeg slett ikke den fortjente. Fakta om Finland var booooring og jeg det forventet jeg ikke av Erlend Loe.
![]() |
|
|