|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Oslo i helga i knallvær
Det er jo større områder å legge seg på, og mindre se-og-bli-sett-faktor. Så sikkert mye folk, men jeg har aldri ligget trangt der. Om man går over brua så har man hele sletta på andre siden, og kan bade fra steinene. Jeg har ikke vært der i år altså.
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Så bra, vurderer prøve det. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Oslo i helga i knallværVi gikk fra Nydalen T til Grønland T, og hadde god plass. Det må ha vært på lørdagen, siden vi var innom en butikk på Løkka.
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Oslo i helga i knallværHar en vag erindring om at det var enda varmere mandag enn lørdag, så det kan jo spille inn. Glad vi slapp å gå i trengsel.
|
|
|
|
#8 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oslo i helga i knallværTakker for tips. Vi kommer nok ikke til å bade, blir nok byliv. Tips om god is, smoothie, god mat?
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Ja, det er en dyr og fancy butikk på Løkka. Fin den altså. Jeg syns de er litt duste, som syns det var SUPERGØY å feire 8. mars med å legge ut en haug med nakne damer på instagram 8. mars, kun for å provosere. Så jeg har min egen lille private boikott.
|
|
|
#10 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oslo i helga i knallværSåpass! Jeg begynte å følge på Insta den uka her, så det har jeg ikke sett.
|
![]() |
|
|