|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg flyttet rett etter videregående. Var 19 år og noen måneder, og flyttet ca 60 mil, til Oslo, for å jobbe.
|
|
|
|
#22 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Da jeg var 19 flyttet jeg i egen leilighet. Men bodde alene med min 8 år eldre bror fra jeg var 16 fordi mamma og pappa jobbet i London, og var bare hjemme en helg i ny og ne. Kan ikke forstå hvorfor jeg heller ville være igjen hjemme og gå på vgs her |
|
|
|
|
|
#23 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg dro ut som utveklsingsstudent til Ungarn etter 1. året på videregående. Da jeg kom hjem reiste mamma til Oslo for å ta videreutdanning, og var bare hjemme i praksisperioder og helger. Dette var en meget heldig ordning for oss begge.
|
|
|
|
#25 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg flyttet 40 mil (til Trondheim) rett etter videregående for å studere. Ingen studiemuligheter på hjemstedet mitt, så jeg var veldig innstilt på å flytte på hybel rett etter videregående. Nå har jeg bodd i Trondheim i 16 år og her blir jeg nok
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg var ikke mer enn 15 år, og flyttet høsten etter 9.klasse for å begynne på videregående.
|
|
|
|
#28 |
|
Bedreviter
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg var 16 år og flyttet 30 mil for å gå på videregående (musikklinje) i Tromsø. Da jeg gikk siste året på musikklinja flyttet mine foreldre til Trondheim, og da var det 100 mil mellom oss. Det var litt langt, egentlig, men bortsett fra det trivdes jeg veldig godt med å bo på hybel mens jeg gikk på videregående. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg var utvekslingsstudent i USA mellom 2. og 3. klasse på videregående, så jeg var ikke russ før året jeg fylte 20. Flyttet hjemmefra etter det da jeg begynte på folkehøgskole. Etter folkehøgskolen bodde jeg hjemme mens jeg jobbet i sommerferien. Da høsten kom flyttet jeg til Bergen for å begynne på universitetet. Sist redigert av Éowyn : 03-08-07 kl 23:42. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Når flyttet du hjemmefra?flyttet ut da jeg var 18. gikk på skole i gokk Hehe
|
|
|
|
#31 |
|
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg var 13 når jeg flyttet ut første gang, bodde hos familien til kjæresten min på den tiden (vi var sammen fra vi var 12-17 år). Så flyttet jeg for meg selv når jeg var 16, sammen med min kjærestes storebror bla. og noen andre guttevenner (mens kjæresten min ble igjen hos mammaen sin |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Var 18. Flyttet til nabolandet for å gå skole. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg var 15 og flyttet for å gå på videregående. Det er en av grunnene til at jeg ikke vil flytte til hjemstedet mitt, jeg vil at mine barn skal ha muligheten til å bo hjemme til etter videregående. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Flyttet ut etter videregående. Flyttet til Trondheim for å studere.
|
|
|
#36 |
|
både her og der
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Flyttet fra Tromsø til Bergen for å studere rett etter videregående. Jeg kom ikke særlig godt overens med foreldrene mine, så det var herlig å kunne bo for seg selv i en annen by. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg var 18 og flyttet til Frankrike med en venninne etter vgs. Vi skulle være der i ett år.
|
|
|
#40 |
|
Flax
Hvor: Bergen
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Flyttet offisielt sammen med kjæresten rett etter videregående. Året før bodde jeg mer eller mindre der også. |
|
|
|
![]() |
|
|