|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Jeg, som tidligere var B-menneske av rang, har plutselig, på et eller annet vis, blitt forvandla til en A, så rundt 22.30 tusler jeg til køys, og så våkner jeg før fuglene fiser. Salig irriterende, for jeg elska jo å ikke søva bort sumarnatta.
![]() |
#22 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Jeg har blitt som deg, Inagh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?
Alt ette 23 er sent for meg når jeg skal på jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Ofte... Og da er det kjipt å bli vekket av lærere som ikke skal på jobb kl. 5.27... Og spesielt den læreren hvor irritasjonsnivået er høyt i utgangspunktet.
![]() |
#27 |
Medlem siden: Mar 2008
Ja. Alle andre jeg kjenner legger seg mye tidligere.
![]() |
#28 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Jeg er a-menneske og trenger mye søvn, så jeg legger meg kl. 22 dersom jeg skal jobbe dagen etter. Nesten uansett hvor fint det er ute. Legger meg vel til å sove litt før kl. 23 til vanlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Nei, jeg har vært så trøtt i år, sannsynligvis allergi, at jeg orker ikke holde meg våken.
![]() |
#30 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Jeg legger meg til vanlig tid, men sitter ute mye lenger enn jeg pleier på kveldene. TV-en står til pynt i stuen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Introvert optimist
|
I helger eller ukedager? I uka er det ganske seint hvis man skal på jobb klokka åtte og må opp en gang mellom seks og halv sju.
![]() |
#32 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Meningen med livet er de lyse varme sommerkveldene på terassen
Jeg tenker på alt etter kl 23 som sent i hverdagene. Jeg synes jeg legger meg for sent i hverdagn om vinteren når klokka bikker 23. I helgene er jeg gjerne oppe noe lenger
![]() |
#33 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Sitter oppe til midnatt, sløver gjerne i hagen etter jobb, starter dagene tidlig.
![]() |
#34 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Ok. Jeg har inntrykk av at de som sier de er B-mennesker ikke er i seng før 2, tidligst.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Vi la oss tidligere med små unger. Nå er de oppe kjempelenge og vi trenger litt egentid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Jeg legger meg like sent som ellers.
![]() |
#37 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Jeg elsker å være sent oppe om kvelden, men liker å starte dagen tidlig. Når det er lyst som nå blir det sene kvelder (legger meg rundt halv ett, sovner i halv to tiden) og tidlige morgener som fører til alt for lite søvn, men det er så deilig å sitte oppe i lyset! Jeg er mest kreativ og produktiv etter klokken 9 på kvelden så jeg må nesten være litt sent oppe for å få ting gjort |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
Der er jeg også. Mannen min er B-menneske og kan lett være oppe til 2 i helgene og likevel stå opp 8-9 og fungere som vanlig. Jeg er ganske misunnelig på ham, fordi det gir ham ganske mange timer alene-tid som jeg ikke får. Jeg står riktignok opp før ham, men da er jo ungene også oppe.
Jeg tror mannen min lett kunne være oppe til 1-2 i ukedagene før han traff meg, da hadde han ekstremt fleksibel jobb som kunne gjøres fra hvor som helst og når som helst, så jeg tror han sjelden var på kontoret før 10. Han har absolutt tilpasset sin døgnrytme etter meg/barna, så nå legger han seg sammen med meg klokka 21:30.
![]() |
![]() |
#40 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Jeg er A-menneske og legger meg etter klokken, uansett vær. Nyter heller svale, lyse morgener,
![]() |
|
|