|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Så lenge jeg kan finne skygge er det helt ok med varme. Foretrekker likevel temperaturer under 20 grader når jeg skal ut og løpe, både for egen del og ikke minst for hundens. Vi løper jo uansett ut veldig tidlig på morgenen, så det er sjelden et påtrengende problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Jeg dør! Jeg klarer ikke varmere enn 20 grader, og plages med en infeksjon i kroppen som forverres av sol, varme og svetting.
![]() |
#24 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Jeg takler det dårligere og dårligere for hvert år. Sliter skikkelig nå, og det går ut over alt og alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Jeg elsker sol og varme. Slik det er nå er helt perfekt |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Tja 8-10 grader og kald vind er ikke så mye å være heftig begeistret for. Skulle gjerne hatt 20-25 grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Nå vet jeg ikke hvor du bor eller hvilke temperaturer du snakker om, men jeg liker ikke direkte hete. Elsker sol og fint vær, men for meg er det perfekt når det er mellom 18 og 24 grader. Når det bikker 25 grader og blir varmere enn det blir det litt for pesete for meg. Da orker jeg ikke å gjøre så mye, og blir veldig passiv.
![]() |
#29 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Elsker det!!! Kunne gjerne flyttet til et land med sånne temperaturer året rundt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Ja, det er deilig.
![]() |
#31 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Jeg liker varme om morgenen og de varme lyse kveldene. Midt på dagen holder jeg meg inne eller i skyggen når det er så varmt som nå. Så lenge jeg kan oppsøke svale steder har jeg det helt perfekt. Jeg liker å være sydover om sommeren og bade og lese bok, men jeg holder meg helst under skyggen av et tre.
![]() |
#32 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Det er helt fantastisk!
![]() |
#33 |
Tatt på
|
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Jeg liker litt varme og sol, men liker ikke å sitte ute i solsteken. Være i skyggen og ha mulighet til å kjøle meg ned. Blir det for varmt (over 25 grader), så synes jeg det blir tungt å puste.
![]() |
#34 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Det blir ikke for varmt.
![]() |
#35 |
kamerat
|
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Jeg liker det helt til soverommet vårt blir så varmt at lufting ikke er nok, da blir jeg sur og muggen og lengter etter regn. Vi nærmer oss det stadiet nå, men hvis det er sant at temperaturen vil gå litt ned i morgen, kan jeg greie meg noen dager til.
![]() |
#36 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?18-20 grader er mitt sweet spot, da elsker jeg det - så mye mer enn det gjør meg til et dovendyr. Jeg elsker at alt blir enklere når det er fint vær, og muskler og ledd setter pris på stabilt varmt vær, men hodet kobler ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
villende
|
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Det været vi har nå passer meg utrolig bra. Jeg drives av lys (og sol) og blir i mye bedre humør når været er bra. Dessuten plages jeg ikke så mye av varme, forutsatt at jeg kan trekke inn i skyggen om nødvendig. Vi får til en fin gjennomtrekk, hvis vi åpner huset helt opp, så det er ganske levelig inne her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Jeg takler det sånn høvelig, i motsetning til noen jeg bor med, men komforttemperaturen min er på et par og tjue og sol.
![]() |
#40 |
Kometkamerat
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Ingen i min familie fungerer særlig godt når det er mer enn 24-25 grader. Er vel en grunn til at vi stort sett holder oss i Norge om sommeren |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|