|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ulemper ved hund?
Helg enig. Nesten, men bare nesten å miste enn familie (eldre generasjonj
![]() |
#22 |
This is normal!
|
Hage og garasje som kan bli stall.
De vi møtte ble ekstra glade om de fikk komme inn i stuen. Se for deg tre småtasser krøllet (så mye en hest kan krølle seg) sammen foran peisen.
![]() |
![]() |
#23 |
trøtt
|
![]() Sv: Ulemper ved hund?Flått! Pels overalt (vår shiba røyter ekstremt to ganger i året i en lang periode, lite ellers) og skitt og søle. Må ut om morgenen, kan ha uhell, kan spy på gulvet, kan tygge i stykker litt av hvert, noen hunder gneldrer/bjeffer mye...
![]() |
#24 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ulemper ved hund?Da vi skulle bestemme oss for om vi skulle ha hund eller ikke, lagde vi ei liste over fordeler og ulemper ved å ha hund. Jeg husker ikke ulempene lengre, men de er nok listet opp i innleggene over. Fordelene med å ha hund oppveier ulempene. Det er alltid noen som blir glad når du kommer hjem, og det er mye selskap og glede i hunden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
villende
|
![]() Sv: Ulemper ved hund?I følge mannen min (som sitter ved siden av meg og lurer på hvorfor jeg leser om ulemper ved hund), så er svaret "absolutt ingen"! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ulemper ved hund?Ingen ulemper som ikke er nevnt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Ulemper ved hund?De største ulempene er nevnt her flere ganger - jeg tror ikke jeg kan komme på noe mer enn det som allerede er sagt - men her er min liste:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, fy søren. Vi så en episode i reprise fra Oslo hundepatrulje her i forrige uke der den en hundeføreren måtte avlive hunden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|