|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når du engang kommer neste sommer - eller den etter der - Hellas-tipsJeg holder på å høre Månesøsteren av Lucinda Riley og ønsker fortsatt å dra tilbake til sør-Spania og utforske mye mer. Særlig oppover i fjellene. Og øst for Malaga. Synes det var utrolig flott der.
|
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Når du engang kommer neste sommer - eller den etter der - Hellas-tipsNå fant jeg frem denne tråden min igjen. Jeg har akkurat avbestilt den leiligheten vi har skjøvet på fire ganger siden panemistart - vi drar ikke til favorittøya i januar 2022, heller.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Når du engang kommer neste sommer - eller den etter der - Hellas-tipsHvis dere ikke er redde for litt reisevei, ville jeg dratt til Paleochora på sørsiden av Kreta. Fly til Chania, og så enten taxi eller buss (fra Chania sentrum).
|
|
![]() |
|
|