|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Kamala Harris! Hva tycks?
Får han lov av kona til å møte en dame da! :fjaser:
![]() |
#23 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kamala Harris! Hva tycks?Hun bør jo vaske gulvet med ham bør hun ikke? Men så må hun passe seg, da, for ingen liker jo en altfor sinna dame.
![]() |
#24 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kamala Harris! Hva tycks?
Samtidig, så er det veldig vanskelig for de som virkelig er svarte (utseendemessig) å også få støtte blant svarte. Og enda verre for veldig mørke damer, enn for veldig mørke menn.
![]() |
#25 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kamala Harris! Hva tycks?Ja, det er tøft, det der. Snakk om å havne i en skvis.
![]() |
#27 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kamala Harris! Vad tycks?Og Biden er MYE mer sammenhengende enn Trump. Dement, my ass. :ekspert:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Kamala Harris! Vad tycks?
Klart, men hun er jo en dame. Han føler seg truet av det meste, tross alt.
Bare trist. At hun blir kritisert for å være for ambisiøst er bare helt ... 50-tallet! Selvsagt er hun det, hun går for føkkings visepresidentembetet i USA.
![]() |
#31 |
Bedreviter
|
For presidentembedet, faktisk. Det var det hun ville først. Selvsagt er hun ambisiøs. Noe annet ville jo vært helt krise for en toppolitiker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
villende
|
Iom at Biden er såpass gammel, så tror jeg det er helt avgjørende hvem han valgte som VP. Biden er avgjørende for å trekke de som syns det er trygt, ikke skummelt, å stemme på en gæmlis med en fot i graven, bare fordi han er hvit, rik mann. Og VPen hans er avgjørende for å trekke stemmer fra de som ønsker ledere som både vil noe og gjør noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Kamala Harris! Vad tycks?Dyktig dame, en familievenn i Statene jobbet under henne i LA da hun var sjef for statsadvokatene. Hun beskriver henne som faglig dyktig og sosialt oppegående og med en veldig god ryggrad. Smart valg, tenker jeg.
![]() |
#37 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kamala Harris! Vad tycks?For første gang på lenge tenker jeg at alt kanskje ikke MÅ gå til helvete.
![]() |
#38 |
TittelTøs
|
Ja, han er bare sååå scharmerende når han (igjen og igjen og igjen) sammenligner Kamala Harris med Pocahontas når han skulle beskrive hva han syntes på pressekonferansen i går.
![]() |
#40 |
Dragedytteren
|
Jeg så en kommentar om at valget av visepresidentkandidat ikke kan vinne valget for presidentkandidaten, men det kan ødelegge det. Og Palin er vel et typisk eksempel på det siste.
![]() |
|
|