|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Middag for en?Kommer ut av skapet jeg også: Jeg liker Spaghetti ala Capri |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Nå da?
|
![]() Sv: Middag for en?Var alene i går, og da ble det Fjordland: Kylling Tikka Masala. Synes den er god, jeg.
2005 og 2010 Sist redigert av Alexa : 04-08-07 kl 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
flisespikker
|
![]() Sv: Middag for en?Jeg er nesten aldri helt alene til middag (sånn uten hverken mann eller barn), så jammen om jeg vet. Det ville sikkert blitt Dr. Oetker-pizza, tenker jeg - eller vårruller, for det liker ikke mannen min. Hvis jeg var flink, så kanskje jeg ville lage en slags omelett. (Jeg liker egentlig å lage mat, men i praksis tror jeg latskapen ville overvinne matlagingsgleden, og så ville jeg dessuten ikke ønske å kaste bort verdifull hjemme alene-tid med å lage mat.
![]() |
#25 |
I mål
|
![]() Sv: Middag for en?Tja, det er lenge siden tror jeg. Hm. Dersom mannen er borte er liksom gjerne S hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Middag for en?Da kjøper jeg gjerne en halv grillet kylling, eller et par grillede kyllinglår. Ved siden av koker jeg gjerne noe fylt pasta som jeg kjøper fersk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Middag for en?Helt alene: gleder meg over å slippe å lage middag, tar ostesmørbrød, rester, blings eller til nød stekte nudler.
![]() |
#28 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Middag for en?Om både mannen og ungene er borte, så blir det gjerne Mia pizza. Ikke fordi de andre ikke liker det, kun fordi det er lettvindt og ganske godt
![]() |
#29 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Middag for en?Huff.
![]() |
#30 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Middag for en?
Ja. Etter en uke alene hjemme, har jeg gjort alt dette. Et kafebesøk og et par alenemiddager gjenstår, nå gleder jeg meg til gutta er tilbake.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
frakoblet
|
![]() Sv: Middag for en?
![]() |
#32 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Middag for en?Det slår meg at det ikke er så uvanlig å være flau over hva man spiser. Det gidder ikke jeg. Jeg bestemmer meg jo tross alt før jeg forsyner meg.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Passiv
|
![]() Sv: Middag for en?Jeg er uforbederlig suppe-elsker, så jeg spiser suppe av en eller annen sort. Eller Tacosalat. Eller vårruller *nam* |
![]() |
![]() |
#38 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Middag for en?Sushi. Da slipper jeg lettere kvalme blikk fra mine medboere. Og kommentarer som: Æsj, jeg blir kvalm bare jeg ser på det ekle greiene du spiser. Eller: Hvordan i himmelens navn orker du å spise det der? Jo for tenk, det er fantastisk godt. så det så. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Middag for en?Oh, det er på tide å vifte med skjelettene, ser jeg? OK, here goes:
![]() |
|
|