|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Mer enn jeg er villig til å innromme. Liker ikke potetgull og vanlig brus, men sjokolade og smågodt kan jeg ikke ha i huset, da blir det bare borte. Har sluttet å kjope godteri selv, så nå spiser jeg det bare når det blir tilbudt, kanskje 2-3 ganger i uken.
![]() |
#22 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Lite. Søtsug stort sett en gang i måneden.
![]() |
#23 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Nå som gravid er jeg veldig flink. Jeg vil gi fosteret de beste forutsetningene, så jeg lever så sunt jeg kan. Skeier ut av og til men da i minimale mengder og helst med det sunneste av det usunne (feks. mørk sjokolade i stedet for melkesjokolade osv).
![]() |
#24 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?
![]() |
#25 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Jeg har levd godis- og kakefritt siden midten av mars. Vi får se hvor lenge det varer, jeg har vel egentlig funnet ut at jeg trives best uten godteri. Da slipper jeg å ta valgene i hverdagen føler jeg. Jeg finner nemlig veldig lett "gode" unnskyldninger for å spise godis, og legger på meg bare jeg ser på en sjokolade. Det er ingen god match. Har forsøkt Grete Roede varianten med en sjokolade på lørdagen, men det har (hittil) fungert veldig dårlig.
![]() |
#26 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Spiser nok de aller fleste under bordet.
![]() |
#27 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Jeg har vært på slankern i flere år. I fjor nådde jeg målet. Derfor har jeg ikke spist godter på lang tid. Melkesjokolade blir for søtt, den mørke kokesjokoladen er mye bedre. Jeg hypnoserer visst med selv til å mene alt alt som inneholder sukker og sauser er stygt. Det tiltaler meg ikke.
![]() |
#28 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?
Kan du hypnosere meg også?
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Godteri smaker ikke godt, så det er det ikke noe problem å holde seg unna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Mannen min bruker si at jeg spiser godteri med begge hendene, noe jeg tror er ganske treffende - ergo forsøker jeg å ha så lite godteri tilgjengelig som mulig. Er av typen som bare stapper det i meg på rekordfart og blir kvalm etterpå
![]() |
#33 |
Passiv
Hvor: Oslo
![]() Re: Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Tja, jeg drikker i hvertfall så og si aldri brus og saft. Juice og farris bris noen få ganger i året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Tre små T
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Nå som jeg er gravid spiser jeg mye mindre enn vanlig.... et par ganger i uka kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Sær og kresen
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Ikke så mye, men smågodt og potetull av og til i helgene. Før spiste jeg aldri godteri, men mannen har hatt negativ innflytelse på meg i så måte.
![]() |
#39 |
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Jeg pleier å kjøpe meg en eske OREO på lørdag som jeg kan ha som kos til barne-TV, som regel spiser jeg ikke opp denne, og da småspiser jeg gjerne ett par kjeks i uka bare for å kose meg på kvelden. Dette holder i lange baner. Jeg slanker meg tross alt.
![]() |
#40 |
X First Lady
![]() Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Spiser en liten bit mørk 70% sjokolade hver dag og en liten neve med usaltede nøtter som mellommåltid utpå dagen. Er ingen godtergris og det er ikke resten av familien heller. Brus drikker jeg så og si aldri. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|