|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
trenger lading
|
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjonerEr som flere har sagt lov nå, men ingen vet hvordan ting ser ut om 6 uker...
![]() |
#22 |
intro
|
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjoner
Nei!
![]() |
![]() |
#25 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjonerRegelen her i Bergen og omeng er helt hull i hode. Vi er 4 i familien. Pleier å være sammen med 2 andre familiemedlemmer fra utenfor kjernefamilien. Men så lenge ungene er hjemme kan vi bare invitere en av de. Det er to som ellers bor alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjonerDa skal jeg kaste ut et spørsmål her som kommer til å skape forvirring nå som Tjorven har fått oppklart regelverket
![]() |
![]() |
#27 |
© All rights reserved
|
Mener byrådslederen sa at dette ikke skulle ramme om det var eldre og ensomme? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjonerVil ikke kalle mamma eldre da, selv om hun bor alene. Tror det er brukere her inne som er eldre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjonerLurer på hvordan det blir her til jul... vi bor en time nord for Oslo og er sju som bor fast i huset.
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjonerJeg er veldig glad for at vi hadde planlagt å bare være oss fire denne jula, og at vi hadde stor julefeiring med alle mine i fjor. Vi feirer sjeldent noe særlig med noen på mannen sin side, og i år var det uansett ikke aktuelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjonerVi hadde opprinnelig planer om å være 13 stk fra fire ulike husstander - og en fra en annet nordisk land. Tror det meste utgår med høye kneløft, ja.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjonerOg jeg skulle ha flere unge mennesker som ikke kan reise hjem til utlandene sine som julaftengjester, det utgår vel dessverre.
![]() |
#34 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjonerVi blir trolig 7, omtrent halvparten av det vi pleier på julaften. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjonerVi skal ha besøk av besteforeldre 60 mil unna. De bor i et område med relativt lite smitte, det er det her også. Med mindre det blir ledig høy smitte et av de stedene skal de selvsagt komme til oss.
![]() |
#36 |
|
Er det ikke maks 10 nærkontakter på en uke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjonerVi ligger an til å bli 11 stykker på julaften. Mine foreldre og bror med familie. Håper virkelig det er innafor når den tid kommer.
![]() |
#38 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Det gjør vi også. Vi har en unge for mye.
![]() |
#39 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
De har vi også, første juledag. Men jeg kan jo ikke kaste henne ut heller, det er hennes 5 års dag som skal markeres.
![]() |
#40 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Det er nok gjestene som ryker her hvis vi ikke har lov til å være 11 julaften. Jeg håper vi har lov, at det bare ikke er enbefalt. Det gjør jo ikke antall mennesker noe mindre, men det blir stusselig om vi ikke har lov til åvære sammen. Denne uka har jeg møtt de som jobbet i butikken og de tre menneskene jeg snakket med da vi var til test denne uka.
![]() |
|
|