|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utfordrer du andre? (meninger, tanker, oppfatninger)Jeg utfordrer hvis jeg mener at noe er feil og jeg kan påvirke det. Dersom jeg er av oppfatningen av at den jeg snakker med ikke kommer til å høre på meg, så bruker jeg ikke energi på det. Jeg er opptatt av å forstå hvorfor andre mener det de gjør, oftest har de en grunn for det og noe kan komme fra en kontekst jeg ikke har vært borti eller visst om.
![]() |
#22 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Utfordrer du andre? (meninger, tanker, oppfatninger)I min forrige jobb opplevde jeg hvordan man skal behandles når man gjør feil på jobben. Man ser på feilen som er gjort, setter inn tiltak for å begrense skadene og så ser man på rotårsaken ti hvorfor det skjedde og gjør det man kan for å unngå at dette skjer igjen. Det er ingen peking: Din skyld!
![]() |
#23 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Utfordrer du andre? (meninger, tanker, oppfatninger)Jeg tilbyr gjerne meningen min, og diskuterer gjerne, selv om jeg er enig i at det bare er slitsomt når noen alltid skal gjøre et poeng ut av noe. Har vært i noen situasjoner hvor noen er påståelige på mitt spesialområde og det er helt klart at de er påståelige duster som tar FEIL, men jeg gidder ikke legge energi i dem og bare okeeei. : |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Utfordrer du andre? (meninger, tanker, oppfatninger)Jeg liker å bli utfordret, men foretrekker at det blir gjort utforskende og nysgjerrig, ikke med en stikkende pekefinger og opplagte svar i spørsmålformuleringene. Da kan det være jeg ikke helt gidder å svare eller gå inn i saken.
![]() |
#25 |
Borte
|
![]() Sv: Utfordrer du andre? (meninger, tanker, oppfatninger)Jeg liker ikke å bruke feks en hyggelig kveld med gode venner til å diskutere. Da vil jeg aller helst tøyse og le masse.
![]() |
|
|