|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tradisjon for julaftenmiddagen på restaurant?Jeg hadde ikke ønsket å spise på restaurant på julaften om jeg så hadde fått det gratis. Hele kosen for meg er å kjenne lukten av julematen den dagen. Nå skal det legges til at vi har pinnekjøtt, og noe lettere å lage i stand, skal man vel lete lenge etter. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Tradisjon for julaftenmiddagen på restaurant?Jeg elsker hjemmejul, men kunne fint elsket restaurantjul også.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Tradisjon for julaftenmiddagen på restaurant?
Hmm, svært så vanskelig du er da
|
|
|
#6 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Tradisjon for julaftenmiddagen på restaurant?Jeg har så store barn, så jeg er absolutt åpen for julemiddag på både restaurant og hotell og generelt en annerledes jul. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Tradisjon for julaftenmiddagen på restaurant?Jeg har gjort det en gang, da vi feiret jul på kanari øyene. Fordel, ingen spiste det som lukter så intenst som julematen gjør. Ulempe, totalt fraværende julestemning. Vi har ikke hatt lyst til å gjenta det iallefall. Løsning: Du må bli invitert til andre på julemiddag, så blir det mindre styr for deg.
|
|
![]() |
|
|