Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Hva står på nyttårsmenyen? Jeg trenger inspirasjon!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-20, 23:13   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva står på nyttårsmenyen? Jeg trenger inspirasjon!

Jeg hadde egentlig en plan, men har fått kalde føtter og nå trenger jeg inspirasjon. Jeg skulle egentlig gå for en tradisjonell japansk nyttårsmeny, med sterkt innslag av tang i ulike versjoner. Men siden vi bare er tre stykker på nyttårsaften er det jo greit at vi alle syns middagen er skikkelig stas. Ikke alle her i huset syns "interessant" er det høyeste målet et måltid kan nå.

Så hva skal vi ha i stedet? Kanskje noe vi alle tre kan lage sammen i løpet av dagen? Ikke kalkun, det hadde vi for ikke lenge siden.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:33.