|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb
Samme her - bare at vi betaler 35,- pr dag. I min gamle jobb fikk vi kaffe og te, og hadde med matpakke. Der ble det kjøpt inn en kapsemaskin for noen år siden, men man måtte holde kapsler sjøl. Hvis man ikke var fornøyd med filterkaffe, liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb1000 kr i året, kaffemaskin.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobbFår ingenting på jobb, verken kaffe eller noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Borte
|
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobbKaffe og te er gratis, kantinen er kraftig subsidiert, så betaler ca 400 i mnd.
![]() |
#26 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobbVi får gratis kaffe og te (godt utvalg av te) og (i normale tider) en fruktkurvlevering i uken. Som betyr at det stort sett er frukt de tre første dagene i uken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobbVi betaler 450,- pr mnd for kantine. I "normale tider" buffet med brød og pålegg, i "korona-tider" påsmurt matpakke.
![]() |
#28 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobbVi har kaffemaskin med te/varm sjokolade etc. Vi pleier også å få frukt levert annenhver dag. Betaler 500 per måned for kantine og vi har 3 kantiner å velge mellom.
![]() |
#29 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobbHos oss betaler vi ingen ting for kaffe, te og sjokoladedrikk fra automat. Jeg har med egen og bedre kaffe selv. Mat kan handles noe subsidiert i kantina. Utvalget der var ganske bra før koronastenging, nå vet jeg ikke hvordan det er der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb20,- for mat pr dag. I normale tider har påleggsbuffet med noe salat og varmmat en dag i uka, samt vafler hver fredag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobbVi trekkes 300,- i mnd (for de som jobber heltid, det reguleres mot evt deltid). Jobben kjøper inn brød og pålegg, juice, kaffe, te og frukt.
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament. Ville (nov. 07) Sist redigert av celebelen : 14-01-21 kl 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobbVi betaler vi ingen ting for kaffe, te og sjokoladedrikk fra automat. Vi har også egen kran for boblevann på kranen. Fruktkurv leveres en gang i uka. Ofte tomt i løpet av samme dag. Noe subsidiert kantine med gratis drikke (juice, te, kaffe, melk etc).
![]() |
#33 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobbVi betaler ingenting og får ingenting.
![]() |
#34 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobbVi får kaffe og te, og det er som regel tilgang på frukt. Men akkurat nå får vi ingenting siden det ikke er lov til å møte på jobb med mindre det er krise.
![]() |
![]() |
#36 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb800 kr betaler vi. Dekker kaffen kakao og gaver til personale som fyller runde år eller gifter seg eller får barn.
![]() |
#37 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobbDet er en frivillig kaffeordning, de som bruker kaffemaskinen betaler et beløp dersom de vil være med. Ellers har vi tilgang på mikro og vannkoker, og har med kaffe/te selv. Får ingenting sponset av jobben.
![]() |
#38 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobbGratis kaffe og te. Og vafler. Men det prøver jeg å unngå.
![]() |
#39 |
|
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobbTil vanlig er det kantinetrekk på 100 kr pr måned. Vi har kontorkollektiv og handler inn til felles kjøkken sammen med to andre firmaer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Betale for mat og kaffe/te på jobb300,- i måneden for en fantastisk fin kantine med varmrett, brød og pålegg og diverse salater, drikke (både varme og kalde) og frukt. Vi er veldig heldige med kantina vår.
![]() |
|
|