|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ser og hører du nyheter?For tiden stort sett vg og nrk, tidvis db, samt lokalavisa
|
|
|
#2 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Hvor ser og hører du nyheter?Verden: New York times, CNN og BBC
|
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ser og hører du nyheter?CNN, NRK, Aftenposten, lokalavisa og Dagsavisen er jeg mest innom. Ellers både svenske, danske, engelske og amerikanske aviser. Hører lite podcast, har for mye prat ellers i livet. Ser Urix, Dax18, Debatten (den siste oftest i bakgrunnen...)
|
|
|
#4 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvor ser og hører du nyheter?Jeg sliter med debattprogrammer. Jeg vet at Dax18 og Debatten og er nyttig å få med seg, men jeg takler diskusjon og krangling så dårlig. Jeg hadde nok av det i heimen i barndommen, så hvorfor plage seg selv med å høre med på i voksen alder, liksom? Jeg vet jeg burde jobbe med meg selv der, men ...
|
|
|
#5 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hvor ser og hører du nyheter?Jeg er helt enig med deg Divine. Jeg får mye mer ut av analyseprogrammer enn av debatter der det stort sett går ut på å slå hverandre i hodet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvor ser og hører du nyheter?Lurt å unngå oppsigelse, ja.
|
|
|
#7 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvor ser og hører du nyheter?BT (abonnement). VG og NRK på nett, og nyheter på NRK-radio. Følger New York Times, Washington Post og The Guardian på FB.
|
|
|
|
#8 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvor ser og hører du nyheter?Jeg abonnerer på to lokalaviser og får både papir- og digitalutgave. Dessuten har jeg Aftenposten digitalt, så jeg får med meg smått og stort. Ellers ser jeg på NRK, som regel nett-TV. Jeg følger diverse andre nyhetskanaler på FB, så det dukker opp litt av hvert.
|
![]() |
|
|