|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bilde på kake - får jeg til det?Jeg har også brukt bilde på sjokoladekake (mine vil bare ha det), men med lys Philadelphiasmørkrem under. Funker finfint.
![]() |
#2 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bilde på kake - får jeg til det?Så bra! Takk, da har jeg fått nok troen til at bilde er bestilt. Om ikke annet så er det vel en tråd her inne hvor kaka kan egne seg hvis det går skikkelig gærent.
Veldig god idé med ramme av strøssel eller noe sånt rundt - det skal jeg gjøre!
Hele Drømmehagen i marsipan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Bilde på kake - får jeg til det?
Skylder på blanding av spedbarnståke og graviditet, eldste fylte ett og jeg var nygravid med yngste. Trenger en ettåring fancy kake? Neppe.
![]() |
#4 |
![]() Sv: Bilde på kake - får jeg til det?
At du var gravid og i spedbarnståke gjør det bare enda mer imponerende! Jeg synes det virker supergøy å dille med sånt, men siden jeg ikke synes jeg har tid med to barn over ett år så lurer jeg på hvilke triks du brukte for å få tid til det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Bilde på kake - får jeg til det?Det første barnet sov greit på nettene og var ganske rolig på dagen.
![]() |
#6 |
![]() Sv: Bilde på kake - får jeg til det?I tilfelle noen søker opp denne tråden fordi de lurer på det samme: Ja, jeg fikk det til, og det VAR virkelig superlett og superraskt unnagjort. Kjøpte bilde på nett, brukte lys sjokoladekrem, bittelitt vann under bildet, smelte bildet på og tok litt krem over/på kantene. Tok maks ett minutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|